اختصاص 5/1 میلیون دلار برای ذخیره اراضی روستا

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 5/1 میلیون دلار برای ذخیره اراضی روستاهای کشور خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از اعضاء شورای اسلامی بخش مرکزی اراک از اختصاص 5/1 میلیون دلار برای ذخیره اراضی روستاهای کشور خبرداد.

مقدسی افزود: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال 5/1 میلیون تومان اعتبار برای آبادانی روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد:اختصاص این مبلغ برای یک شروع خوب در آبادانی و اشتغال زایی روستاهاست و اگر این اعتبار به صورت صحیح در راستای تولید اشتغال در روستاها استفاده شود یقینا این مبلغ ان افزایش پیدا خواهد کرد.
نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:نگاه به اشتغال به ویژه در روستاها شاخص بررسی و ارزیابی عملکرد دولت در کشور است و دولت هم بخشی از کشتی نظام جمهوری اسلامی هست و همه باید به برنامه های دولت اعتماد داشته باشیم .
وی در پایان از زحمات شوراها در توسعه و آبادانی روستاها قدردانی کرد و گفت:شوراها بدون هیچ چشمداشتی در راستای اجرای برنامه های توسعه اشتغال کار می کنند ودر این زمینه با مشکلاتی روبرو هستند.
انتهای پیام / ج


تقدیر از اعضاء شورای اسلامی بخش مرکزی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.