سنندج؛

سنندج، میزبان مسابقات دوومیدانی دانش آموزان سراسر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: رقابت های دوومیدانی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی سراسر کشور به مدت 2 هفته درشهر سنندج برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛افشین خوشگوار گفت: با توجه به عملکرد مطلوب استان کردستان در سال های گذشته، برای سومین سال پیاپی آموزش و پرورش استان میزبان یک رویداد ورزشی در بخش دانش آموزی است.
وی با بیان اینکه این مسابقات از 24 تیرماه با ورود 290 دانش آموز پسر مقطع ابتدایی در قالب 26 تیم شروع می شود، افزود: آغاز مسابقات بخش پسران مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در روز 27 تیرماه خواهد بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: این بخش از مسابقات تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت و در این مرحله 540 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 59 تیم مشارکت دارند.
وی افزود: مسابقات بخش دختران نیز در سه مقطع تحصیلی برگزار می شود و بر این اساس در مقطع ابتدایی 240 نفر در قالب 22 تیم اول مردادماه در سنندج حضور پیدا خواهند کرد.
به گفته وی پس از برگزاری مراسم اختتامیه این مرحله در سوم مردادماه، بلافاصله رقابت های مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با شرکت 490 دانش آموز در 44 تیم آغاز می شود و در هفتم مردادماه به پایان می رسد.
مسابقات دوو میدانی دانش آموزان کشور با شعار 'سلامت، امنیت، رضایت، از منزل تا منزل' و از 24 تیرماه به مدت 2 هفته در پیست استادیوم 22 گولان سنندج برگزار می شود.
انتهای پیام/م

برگزاری  مسابقات دوومیدانی دانش آموزان سراسر کشور در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.