لرستان؛

تجلیل از کارفرمای حامی کارگران در لرستان/ کارگران شرکت های تولیدی و صنعتی، سرمایه کارفرمایان هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان از شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر بازدید و از کارفرمای این شرکت به عنوان کارفرمای حامی کارگر و تعدادی از کارگران شرکت تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیرانوند، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تولید و ضرورت حمایت از کارفرمایان و نیروهای مولد لرستان گفت: در شرایط فعلی مطالبه اصلی مردم استان کار و اشتغال است و لذا می‌بایست ضمن حفظ شرایط فرصت‌های شغلی موجود و حمایت از کارآفرینان، در راستای سرمایه‌گذاری و ترغیب برای کارآفرینی و جذب نیروهای بیکار تلاش کرد.


بیرانوند افزود: برخی کارفرمایان به نیروی انسانی شاغل در واحدها به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند نگاه می‌کنند و با ایجاد فضایی مبتنی بر آرامش و رفاه شرایطی مطلوب را برای تولید ایجاد می‌کنند لذا ضرورت دارد از این طیف از کارفرمایان حامی کارگر همواره قدردانی نماییم.


کارگران شرکت های تولیدی و صنعتی، سرمایه کارفرمایان محسوب می شوند

شهنار حمزه لوی مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه بیش از 23 هزار واحد کارگاهی فعال و نیمه فعال در استان تحت پوشش بیمه  تأمین اجتماعی قرار دارد گفت: نیروهای مولد و کارگران شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان از سرمایه‌های ارزشمند کارفرمایان محسوب می‌شوند که باید در جهت صیانت از آنان و حفظ حقوق همه‌جانبه این قشر زحمتکش جامعه کوشا باشیم و از طرفی کارفرمایان و صاحبان تولید و صنعت به واسطه ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی مناسب و پایدار باید مورد تکریم قرار گیرند و قشر کارگر نیز به‌عنوان بازوهای توانمند در خدمت کارفرمایان و امر تولید باشند.


در این بازدید تعدادی از کارگران ساعی و پرتلاش شرکت داروسازی دکتر جهانگیر با اهداء لوح سپاس و با حضور فرزند شهید زنده سید نور خدا موسوی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام / د

تجلیل از کارفرمای حامی کارگران در لرستان/ کارگران شرکت های تولیدی و صنعتی، سرمایه کارفرمایان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار