دادستان اردبیل: پرونده قتل «آتنا» ‌با جدیت پیگیری می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: پرونده قتل آتنا اصلانی در دستگاه قضایی اردبیل به صورت ویژه و با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ناصر عتباتی اظهار داشت: پرونده قتل آتنا اصلانی در دستگاه قضایی با جدیت پیگیری می‌شود که برای جلوگیری از اخلال در مسیر رسیدگی به این پرونده انتظار می‌رود که مردم و رسانه‌های نیز همکاری لازم را داشته و از شایعه‌پراکنی دوری کنند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار غیرواقعی و شایعات در مورد پرونده قتل آتنا در فضای مجازی بیان کرد: انتظار می‌رود تا در این باره مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و منتظر دریافت اخبار موثق از سوی دستگاه قضایی پس از بررسی‌های لازم باشند.

عتباتی تصریح کرد:‌ مطابق قانون، روند تحقیقات پرونده‌های کیفری محرمانه است و کسی نمی‌تواند در زمینه این مسائل اظهار‌نظر کرده و گمانه‌زنی و شایعه‌سازی بکند چرا که براساس قانون مجازات اسلامی و طبق قانون مطبوعات این رفتارها جرم بوده و مستلزم تعقیب کیفری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: از عموم مردم و رسانه‌ها انتظار داریم در اطلاع‌رسانی و کسب اخبار این موضوع را مد نظر قرار دهند که با کسانی که اقدام به شایعه‌سازی، التهاب‌آفرینی و تنش‌زایی کنند براساس مقررات قانونی برخورد خواهد شد، بنابراین ضروری است تا به منظور جلوگیری از ایجاد جوی متشنج مردم و رسانه‌ها از چنین اقداماتی دوری کنند.

وی افزود: رسیدگی به پرونده قتل آتنا اصلانی که نه تنها قلب مردم استان اردبیل بلکه ملت ایران را جریحه‌دار کرده است به صورت ویژه در دستگاه قضایی با جدیت پیگیری می‌شود و با تکمیل گزارش‌ها و اعترافات قاتل در زمینه جرائم احتمالی دیگر این فرد نیز بررسی‌های لازم در حال انجام است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
من هم در عزای آتنا کوچولو شریکم از کردستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ تير ۱۳۹۶
ای کاش این مجرم سابقه دار که سابقه تجاوز به عنف هم داره همون موقع با شدت عمل بیشتری باهاش برخورد میشد تا به اینجا نرسه البته این یک جنایتش بوده باید دید چند نف دیگه رو همینطوری کشته
آخرین اخبار