یک شاعر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتظاری سه ساله برای چاپ کتاب از سوی سوره مهر

علیپور گفت: سه سال است کتابم با عنوان «در جستجوی شعر» را از سوی انتشارات سوره مهر در دست انتشار دارم.

انتظاری سه ساله برای چاپ کتاب از سوی سوره مهرمصطفی علیپور شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اثر در دست انتشار خود گفت: دو سه سال است کتابم با عنوان «در جستجوی شعر» را در انتشارات سوره مهر در دست انتشار دارم. این کتاب مجموعه نوشتارهایم درباره نقد سه دهه شعر پس از انقلاب است. این انتشاراتی در خصوص دلیل این تاخیر سه ساله هیچ جوابی به من نداده است. تنها می‌گفتند نوبت انتشار کتاب شما نرسیده است.

وی افزود: آنقدر انتشار کتاب «در جستجوی شعر» طول می کشد که نقد کتاب و اصل آن فراموش می‌شود. شاید نقد تحلیلی این آثار برای مخاطب بسیار مناسب بود، اگر کتاب به موقع منتشر می شد. این اثر جنبه آموزشی برای شاعران جوان دارد. مجموعه های شعرم با عناوین «در چهار راه بهار نارنج» و «در پیراهن اردیبهشت» توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ دوم رسید.

این شاعر با اشاره به کتاب آماده چاپ خود بیان کرد: کتابم با عنوان «درباره زمان شعر» برای چاپ سوم آماده شده است اما انتشاراتی که انتشار چاپ سوم کتابم را برعهده بگیرد، هنوز مشخص نیست.چاپ اول و دوم این کتاب را انتشارات فردوس بر عهده داشت. کتابم با عنوان «صوفیان شهید» مجموعه اندیشه های کسانی چون عین القضات همدانی و حلاج است. این کتاب روایت تحلیلی از اندیشه‌های این افراد است. چاپ اول آن را انتشارات تیرداد انجام داد. چاپ دوم آن قرار است با عنوان « مستان نیم شب » منتشر شود، اما هنوز ناشر آن مشخص نیست.

 

انتهای پیام/

 

کتاب هایی جدید از مصطفی علیپور در راه است 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.