درخواست رایان از فرزند ترامپ برای شهادت در کنگره آمریکا

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار حضور فرزند ترامپ برای شهادت در کنگره این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، پال رایان – رئیس مجلس نمایندگان آمریکا – روز پنجشنبه از دونالد ترامپ جونیورفرزند رئیس جمهور آمریکا – درخواست کرد تا در کمیته‌ای در کنگره حاضر شده و درباره اتهام ارتباط میان تیم ترامپ و روسیه در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 در آمریکا شهادت دهد.

پال رایان در یک کنفرانس خبری گفت: «من فکر می‌کنم هر شاهدی که از وی درخواست شده است در کنگره شهادت دهد، باید این اقدام را انجام دهد.»

«چارلز گرسلی» –  رئیس جمهوری‌خواه کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا – اعلام کرد قصد دارد روز پنجشنبه طی ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ جونیور، از وی درخواست کند در یک جلسه علنی سنا در این‌باره شهادت دهد.

در چند ماه نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ، اتهامات مبنی بر دخالت مسکو در انتخابات و تبانی روسیه با ستاد انتخاباتی ترامپ مطرح شده است. با این‌حال، روسیه هرگونه دخالت در کارزار انتخاباتی آمریکا را رد می‌کند. ترامپ نیز اعلام کرده است تبانی در کار نبوده است.

دونالد ترامپ جونیور در روزهای گذشته فاش کرد در سال گذشته میلادی با یک وکیل روس ملاقات کرده است که به وی وعده ارائه اطلاعاتی داده بود که می‌توانست علیه هیلاری کلینتون – رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا – استفاده شود.

بر اساس ایمیل‌های منتشر شده فرزند ترامپ، وی مشتاقانه ملاقات با این وکیل را پذیرفته است. ترامپ جونیور ادعا کرد به وی گفته شده است این وکیل بخشی از حمایت رسمی مسکو از ستاد انتخاباتی پدرش بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار