موسی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پررنگ شدن توجه به سلامت جسمانی برای ورود به حرفه معلمی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ توجه به سلامت جسمانی و روانی را برای گزینش متقاضیان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان بیش از پیش مورد توجه قرار دادیم.

پررنگ شدن توجه به سلامت جسمانی برای ورود به حرفه معلمینعمت‌اله موسی‌پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری دوره‌های مهارت آموزی و روند پیشرفت کارها عنوان کرد: پذیرفته شدگان دوره‌های مهارت آموزی برای شرکت 8 هفته‌ای در کلاس‌ها ثبت نام کرده‌اند و این روند به صورت حضوری و غیرحضوری هفته گذشته انجام شد.

 وی ادامه داد: مهارت آموزان بعد از انتخاب واحد پودمان اول را گذرانده و از اول مهر ماه دوره‌های عملی را آغاز می‌کنند، البته در پایان پودمان اول آزمون جامعی برگزار شده و مهارت آموزان بعد از قبولی امکان شرکت در فرآیندهای بعدی را دارند.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه مهارت آموزان از مهر ماه 96 از حقوق و مزایا بهره‌مند می‌شوند، گفت: بعد از اتمام دوره‌های مهارت آموزی و آزمون‌های برگزار شده این روند به طور قطعی برای مهارت آموزان خواهد شد.

 وی گفت: در روند ثبت نام مهارت آموزان مشکلی وجود نداشته و تا حد امکان جابجایی‌های در چهارچوب قانون انجام شد اما در مواردی که رشته‌های پذیرفته شدگان در پردیس‌های مورد  تقاضای آن‌ها وجود نداشت امکان جابجایی نداشتیم.

 موسی‌پور در مورد روند پذیرش دانشجو در دانشگاه برای سال تحصیلی آینده تصریح کرد: امسال پذیرش دانشجو در 16 رشته سال گذشته انجام می‌شود و نزدیک به 10 هزار نفر را پذیرش خواهیم کرد.

 وی بیان کرد: نکته مهمی که امسال آن را بیش از پیش مورد توجه قرار دادیم، مسئله توجه به سلامت جسمانی و روانی متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان‌ است.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: متقاضیان بعد از قبولی در آزمون و انجام گزینش که از سوی آموزش و پرورش انجام می‌شود امکان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را خواهند داشت و و مسئله سلامت جسمانی و روانی به دلیل اهمیت آن در روند تعلیم و تربیت با نگاه ویژه‌ای بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

بحران کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش/ تعیین تکلیف ریاست دانشگاه فرهنگیان در انتظار وزیر جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار