رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا؛

ایران- قرقیزستان، دیدار‌ مهم آسیایی از نگاه AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم ملی امید ایران مقابل قرقیزستان را یکی از دیدار‌های مهم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال ۲۰۱۸ دانست.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های مرحله مقدماتی امید‌های آسیا از روز شنبه (فردا) آغاز خواهد شد و در آستانه این بازی‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهمترین و حساس‌ترین بازی‌های گروه‌های مختلف در دور مقدماتی را معرفی کرد.

بر اساس این گزارش دیدار تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران و قرقیزستان در گروه A، یکی از دیدار‌های مهم این دوره از رقابت‌ها است.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت:
قرقیزستان میزبان و جمهوری اسلامی ایران در گروه A، باز‌ها را آغاز خواهند کرد و ایرانیان مایل هستند در این گروه سه تیمی که شامل عمان هم می‌شود، سنگ بنا را محکمتر بگذارند.


سال ۲۰۱۶ در قطر، ایران در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر ژاپن، قهرمان آن دوره، از دور رقابت‌ها حذف شد و یک موفقیت اولیه برابر جمهوری قرقیزستان که هرگز از مرحله مقدماتی رقابت‌ها فراتر نرفته است، آن‌ها را به سومین حضور پیاپی در دور ن‌هایی رقابت‌ها نزدیک‌تر خواهد کرد.
این دیدار روز ۱۹ جولای (۲۸ تیر) در ورزشگاه دولن عمر زاکوف شهر بیشکک  وساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار خواهد شد.


گفتنی است دور مقدماتی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، با حضور ۴۰ تیم در ۱۰ گروه از ۱۵ تا ۲۳ جولای (۲۴ تیر تا اول مرداد) برگزار خواهد شد و در پایان ۱۶ تیم به دور ن‌هایی این بازی‌ها در چین راه خواهند یافت.
انتهای پیام/

دیدارهای مهم امیدهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار