سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر:

آماده باش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از آماده باش کامل واحدهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی برای امدادرسانی به مردم سیل زده این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امینی فرد سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ضمن اشاره به بارندگی های اخیر و وقوع سیل و طوفان در شهرستان ایرانشهر گفت: طی پیامی به تمام واحدهای تحت پوشش این دانشکده دستور همکاری تمام و کمال با مردم و در اختیارگذاشتن توان لجستیکی این اداره جهت رفع مشکل شهروندان را صادر شده است.


دکتر محمد مهران امینی فر افزود :ما موظف به کمک به همشهریان عزیز در تمام بحران ها هستیم و ارائه خدمات این دانشکده منحصر به خدمات بهداشتی درمانی نیست.


وی از اعزام تیم های اورژانس ۱۱۵ و مرکزبهداشت به سطح شهر و محل های موردنیاز خبرداد و از تمام مسئولین مراکز خواست تا با تمام توان در کنار سایر ارگان ها به کمک مردم بشتابند.


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد:هم اکنون تیم های اورژانس ۱۱۵ و مرکز بهداشت و بهداشت محیط دانشکده در قالب تیم مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر جهت بررسی اوضاع و کمک به شهروندان و بیماران موردنیاز گرفتار در سیلاب و باران به مناطق گسیل شده اند و درصورت نیاز نیروی بیشتری اعزام خواهیم کرد.


وی گفت: کلیه پرسنل دانشکده در آماده باش کامل بسر می برند و دپوی تجهیزات دارویی و پزشکی در وضعیت مناسب و استانداردی هست.
دکترامینی فرداز شهروندان درخواست کرد: ضمن حفظ خونسردی خود در مواقع بروز حادثه با تلفن ۱۱۵ تماس حاصل نمایند .


وی درپایان به تمام شهروندان اطمینان خاطر داد: تمام همکاران دانشکده علوم پزشکی در این لحظات بحرانی بنابر وظیفه انسانی و سازمانی خود در خدمت تمام شهروندان عزیز می باشند و درکنار مردم شریف هستند.

انتهای پیام/ب

 اعزام تیم مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به مناطق سیل زده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.