جعفری:هدف اصلی ما صعود به توکیو است

بازیکن تیم ملی امید گفت: با توجه به برنامه های انجام شده از سوی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی امید هدف اصلی ما صعود به المپیک توکیو است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا جعفری بازیکن ملی پوش تیم ملی امید در مورد حضورش در اردوی تیم امید اظهار داشت: خوشبختانه تمام بازیکنانی که در تیم ملی امید حضور دارند زیر 20 سال هستند و با اضافه شدن بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس به تیم مطمئنا می توانیم نتایج خوبی را در قرقیزستان کسب کنیم.

وی در مورد دیر اضافه شدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس به تیم ملی امید گفت: یک سری از این بازیکنان قبلا به صورت فیکس در تیم ملی حضور داشتند و ضمنا از تجربه بالایی هم برخوردار هستند،به نظر من دیر اضافه شدن این نفرات به اردوی تیم امید در این مرحله زیاد نمی تواند مشکل ساز شود ولی در مرحله بعدی مطمئنا می تواند به ضرر تیم تمام شود.

جعفری در مورد اینکه نزدیک به 50 سال است تیم امید راهی المپیک نشده است، گفت: با توجه به برنامه های انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی هدف اصلی ما صعود به المپیک توکیو است و ازطرفی صعود به جام جهانی جوانان سبب شده تا انگیزه بازیکنان تیم بیشتر از قبل شود و بدون شک می توانیم با در اختیار داشتن چنین نفراتی جواز حضور در المپیک را بدست آوریم.

انتهای پیام/

هدف همه بازیکنان، راهیابی فوتبال ایران به المپیک 2020 توکیو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار