وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

سیاست دولت توسعه سازمان های مردم نهاد است/رشد ۱۰۰۰ برابری دفاترمشاوره ازدواج

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعداد سمن ها در دولت یازدهم رشد چشمگیری داشته، گفت: سیاست دولت، توسعه سازمان های مردم نهاد در کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، امروز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان دهگلان در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان، گفت: برای توسعه ورزش همگانی پروژه های مختلف در شهرستان ها را طی امسال و سال آینده با اختصاص منابع استانی و ملی از محل ۲۷/. درصد ارزش افزوده به بهره برداری می رسانیم.

وی افزود: در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تعداد سازمان های مردم نهاد وابسته به ورزش و جوانان ۵۰ ،۶۰ سمن بود که اکنون به حدود ۲ هزار سمن افزایش پیدا کرده است.

سلطانی فر اظهارداشت: امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم تعداد سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان به حدود پنج هزار سمن برسد که این اقدام منجر به افزایش زمینه مشارکت جدی جوانان خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان هم شاهد رشد خوبی هستیم به گونه ای که این مهم در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن رشدی چهار برابری داشته است.

سلطانی فر بیان کرد: یکی از سازوکارهای تقویت و تحکیم بنیان خانواده ایجاد و فعال کردن دفاتر مشاوره و راهنمای ازدواج است که از این لحاظ هم شاهد رشد هزار درصدی در کشور هستیم.

وی اظهارداشت: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی که در کردستان وجود دارد بی شک فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی در این استان منجر به تحولات فراوانی در این حوزه می شود.

انتهای پیام/ع

ایجاد۲۰۰۰ سمن در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.