تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«نگی كه نگفتی» به دنبال سبكی ويژه در شوخی

برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی» با دكوری جديد به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

«نگی كه نگفتی» به دنبال سبكی ويژه در شوخیمجتبی احمدی تهيه‌كننده و كارگردان برنامه تلويزيونی «نگی که نگفتی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون نحوه شكل‌گيری برنامه جديدش گفت: به دنبال ايجاد لحظاتی مفرح از نوعی ديگر بوديم و در واقع قرار بود دمای مخاطب را كه روزی پر از كار و خستگی را پشت سر گذاشته و در ساعات پايانی روز به جمع خانواده‌اش بازگشته پايين بياوريم و در واقع دقايقی او را از حال و احوال روزانه‌اش جدا كنيم و با خود همراه كنيم. از آنجا كه محتوا و نوع تغذيه‌ای كه قرار است مخاطب شبانه را با ما همراه كند، بسيار مهم و در برنامه‌سازی بسيار حياتی است؛ بر آن شديم تا جدا از لحن و ساختار برای محتوای برنامه نيز نگاهی ويژه در نظر بگيريم تا مخاطبی را كه حالا در اين ساعت مهم و پرمخاطب تلويزيون به ما اعتماد كرده و همراه با برنامه «نگی كه نگفتی»ها شده دست خالی نماند. طی دو هفته با تشكيل اتاق فكری مسائل مختلف مبتلابه جامعه را احصا كرديم. روی لحن پرداخت هر كدام از موضوعات از جمله تنبلی در جامعه، نظم، ادبيات محاوره‌ای و ... البته با نگاهی پر از شوخی و فان كار كرديم و در نهايت نتیجه حاصله را با تيم نويسنده مطرح كرديم تا متريال و سبد محتوايی برنامه در شأن مخاطبان محترم شبكه دو سيما باشد.

 احمدی افزود: برای اجرای اين برنامه به دنبال اجرايی خاص، خوش ريتم و جذاب بوديم كه با خانم ژيلا صادقی صحبت كرديم ايشان با شنيدن فرمت برنامه استقبال كردند تا به لطف مديران محترم شبكه دو هماهنگی‌های لازم ايجاد شود تا ايشان سكان اجرای برنامه را به دست بگيرند. كوروش معصومی به عنوان بازيگر طنز با ما همراه هستند تا در آيتم‌های طنز موضوعات برنامه را در ساختاری نمايشی اجرا كنند. مرتضی علی‌‌آبادی در بخش گزارش و گفت‌وگو با اهالی ورزش و هنر با ما همكاری دارند و به احتمال زياد به زودی هنرمندان جديدی نيز به جمع ما خواهند پیوست.

تهيه‌كننده برنامه «بچه‌های مردم» بیان کرد: به زودی برنامه مسير خود را پيدا خواهد كرد و روند برنامه در آيتم‌های نمايشی، اجرا، گزارش و ... بر اساس خواسته مخاطب ساختاری مشخص و معين پيدا خواهد كرد.

احمدی در پايان خاطرنشان کرد: از هفته آتی تغيراتی در دكور، تيتراژ و ... خواهيم داشت كه حتما به استاتيك برنامه در نظر مخاطب خواهد افزود. با گذشت چند برنامه ويدئو و تصاوير بسيار زيبايی از سوی مخاطبان برنامه به كانال و صفحه ما در اينستاگرام برنامه ارسال شده كه گروه تدوين اين روزها مشغول آماده‌سازی آنها جهت پخش است.

ديگر عوامل برنامه عبارتند از: مجری طرح: حامی سيما، كارگردان هنری: امير مكين، تدوين: شهريار رحيمی، طراح دكور: بهاره امينی، مجری دكور: ايمان جمالی، تصويربردار: ميثم سوری، طراح لوگو: رامين اسدی، امور رسانه: مينا صمدی و ...

 گفتنی است؛  برنامه «نگی كه نگفتی» شنبه تا سه‌شنبه بعد از اخبار 20:30 (حوالی ساعت 21) به روی آنتن شبكه دو سیما می‌رود.

 

انتهای پیام/

نگاه طنز به رویدادهای جدی جامعه در برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
اجرا خیلی بد و خیلی مصنوعی و زیادی شلوغ می کند و باعث خستگی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اجرای افتضاح این خانوم ...اییییششششششش

سه بار اتفاقی دیدم کانالو عوض کردم حالم به هم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اجرای افتضاح این خانوم ...اییییششششششش

سه بار اتفاقی دیدم کانالو عوض کردم حالم به هم خورد
آخرین اخبار