دیدار مدیر شبکه کوثر افغانستان با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

مدیر شبکه کوثر افغانستان ضمن بازدید از ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کرد .

دیدار مدیر شبکه کوثر افغانستان با مدیر شبکه قرآن و معارف سیمابه گزارشحوزه رادیو تلویزیون  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ محمدمهدی تقدسی مدیر شبکه قرآنی کوثر افغانستان ضمن بازدید از ساختمان و استودیوهای پخش برنامه شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و در خصوص استفاده از برنامه های قرآنی در شبکه کوثر با وی گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که ظهر امروز شنبه 24 تیر ماه رخ داد، مدیر شبکه قرآنی کوثر گزارشی از فعالیت ها و برنامه های در حال پخش این شبکه افغانی ارائه داد و از دکتر محمدزاده بابت تهیه، تولید و پخش برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما قدردانی کرد.

تقدسی به برخی ار برنامه های شبکه کوثر اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این است شیعیان کابل وقتی شبکه کوثر را تماشا می کنند، کلیه مباحث تعلیمی علوم قرآنی را فرا بگیرند و بتوانیم یک مکتب قرآنی باشیم که شبکه قرآن می تواند با در اختیار گذاشتن تجربیات و برنامه های خوب خود این راه را برای ما هموار کند.

در بخشی از این دیدار دکتر محمدزاده ضمن خوش آمدگویی به مهمانان برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت : خداوند راه بسیار پربرکتی را برای شما فراهم کرده است و ما نیز در همین مسیر با شما قدم برمی داریم که این خود جای شکرگزاری دارد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به برنامه سازی در حوزه قرآن و معارف اشاره کرد و گفت: این شبکه در تمام گستره قرآن از جمله آموزش، تفسیر، معارف قرآنی، سبک زندگی قرآنی و همچنین در قالب هنر تلاوت، برنامه های بی شماری تهیه و تولید کرده است که می توانیم با هماهنگی و از طریق اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با هم در تعامل باشیم.

در پایان این دیدار دکتر محمدزاده بر تعامل بین این دو شبکه تاکید کرد و مقرر شد ارتباط بیشتر و بهتری با این شبکه برقرار شود.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار