مشارکت مردم استان بوشهر در کمک به نیازمندان ۳۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سه ماهه نخست امسال، مشارکت مردم استان بوشهر در کمک به نیازمندان ۳۰ درصد افزایش یافت.

مشارکت مردم استان بوشهر در کمک به نیازمندان ۳۰ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی پیش از ظهر شنبه در گردهمایی بررسی فعالیت های مراکز نیکوکاری استان اظهار داشت: ‌تلاشهای بسیار خوبی از سوی مراکز نیکوکاری برای کمک‌رسانی به نیازمندان استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از افزایش میزان مشارکت و کمک‌های مردم استان در برنامه‌های نیکوکاری خبر داد و اضافه کرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به مردم نقش مهمی در سرعت بخشی کمک به نیازمندان داشته است.

لطفی با اشاره به اینکه بیشترین وظایف کمیته امداد در آینده به مراکز نیکوکاری واگذار می‌شود، ادامه داد: در استان بوشهر ۲۹ مرکز نیکوکاری فعال است که نقش مهمی در کمک‌رسانی به نیازمندان دارد.

وی از واگذاری امور محرومیت زدایی در محلات به مرکز نیکوکاری خبر داد و ادامه داد: بیش از ۳۳.۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی طی سه ماهه نخست امسال در سطح استان جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش کمک‌های مردمی خبر داد و بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال، مشارکت مردم استان بوشهر در کمک به نیازمندان ۳۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: این کمک‌ها برای حمایت در بخش‌های درمانی، ساخت و ساز مسکن مددجویی ،اطعام و توزیع سبد غذایی میان نیازمندان و حمایت نقدی از ایتام هزینه می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.