حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سهم‌خواهی از کابینه منجر به محقق نشدن وعده‌های انتخاباتی می‌شود

دبیرکل حزب موتلفه گفت: سهم‌خواهی به هر شکلی از کابینه نادرست و منجر به محقق نشدن وعده‌های انتخاباتی می‌شود.

محمدنبی حبیبی"محمدنبی حبیبی" دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  سهم‌خواهی‌ برخی گروه‌ها از کابینه دوازدهم، اظهار داشت: هر کسی از هر جناحی که افراد لایق و متعهد برای تشکیل کابینه دوازدهم سراغ دارد از مشورت دادن به دولت دریغ نکند.

وی با تاکید بر اینکه سهم‌خواهی از کابینه دوازدهم به هر شکلی و نوعی  نادرست است، افزود:  آقای روحانی باید با اختیار کامل اعضای کابینه را انتخاب کند، چرا که در انتخابات قول‌هایی به مردم داده است و  حق دارد خودش اعضای کابینه‌اش را  انتخاب و به مجلس معرفی کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: اگر اشخاصی خارج از اراده رئیس‌جمهور به وی تحمیل شوند، مسلما موفقیتی در وعده‌های داده شده به مردم به دست نخواهد آمد.

حبیبی خاطر نشان کرد: کسی که با تحمیل دیگران در کابینه عضو می‌شود جدایی از رئیس‌جمهور، خودش را مدیون دیگرانی می‌بیند که او را تحمیل کرده‌اند، بنابراین این فرد نمی‌تواند همکار خوبی برای آقای روحانی باشد.

انتهای پیام/

 

چگونگی تشکیل کابینه دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۶
وام دار احزاب و گروه ها بودن همین است. هرکسی سهمخودش را میخواهد. حالا ییا بگو رای مردم، اگر رأی مردم باشد که سهم خواهی نمیکنند.
آخرین اخبار