سلفی گرفتن زن جوان، 200 هزار دلار خسارت به بار آورد + تصاویر

زن جوان با تکیه بر آثار هنری برای گرفتن سلفی، خسارت سنگینی به آنها وارد کرد. خالق این آثار برای خلق آنها، حدود 6 سال وقت صرف کرده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن جوان که حین بازدید از نمایشگاه 14th factory در لس آنجلس، قصد داشت با آثار هنری سلفی  بگیرد موجب تحمیل خسارت 200 هزار دلاری به این نمایشگاه شد. ویدئوی دوربین مدار بسته لحظه ای را نشان می دهد که این زن جوان با تکیه بر یکی از آثار هنری تصمیم به گرفتن سلفی می گیرد که ناگهان سقوط می کند. بدلیل اینکه آثار هنری این نمایشگاه به شکل دومینو چیده شده بودند بعد از سقوط نخستین شی، سایر اشیا نیز فرو ریختند و موجب این خسارت سنگین شدند.

سلفی که 200 هزار دلار خسارت به بار آورد + تصاویر

خالق آثار هنری این سالن از این نمایشگاه که موسوم به " Hypercaine" است هنرمندی با نام " سیمون بریچ " است. این سالن تنها یکی از 14 سالنی است که آثار هنری متعلق به سایر هنرمندان در آنها به نمایش گذاشته شده است.

سلفی که 200 هزار دلار خسارت به بار آورد + تصاویر

یک کاربر یوتیوب که خود را دوست " بریچ " معرفی کرد با آپلود این ویدئو در یوتیوب نوشت : " این اتفاق در یکی از سالن های نمایشگاه 14th factory در لس آنجلس که آثار هنری دوستم سیمون بریچ در آن به نمایش گذاشته شده رخ داد. یک زن جوان با تکیه بر یکی از آثار هنری قصد داشت تا سلفی بگیرد که موجب خسارتی در حدود 200 هزار دلار شد."

سلفی که 200 هزار دلار خسارت به بار آورد + تصاویر

بر اساس گزارش Design Milk، در خلق این آثار هنری تخریب شده، 16 هنرمند از کشورهای چین، هنگ کنگ، آمریکا، انگلیس و کانادا به همراه بریچ مشارکت داشتند. بر اساس همین گزارش، برای خلق این آثار حدود 6 سال وقت صرف شده بود. قرار بود در ابتدا این آثار هنری در هنگ کنگ به نمایش گذاشته شود، که شهر لس آنجلس جایگزین آن شد.

انتهای پیام/

سلفی زن جوان دردسرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
agrab
۱۸:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
من ک اثار هنری ندیدم..شما دیدید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۶
چی بگم ؟ .....