یزد؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد بمناسبت در گذشت بهزاد میرابی پزشک یار کاروان پیاده عاشقان امام رضا(ع)

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد درپی درگذشت بهزاد میرابی پزشک یار کاروان پیاده عاشقان امام رضا(ع) در حادثه اخیرراتسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد درپی درگذشت بهزاد میرابی پزشک یار کاروان پیاده عاشقان امام رضا(ع) در حادثه اخیر پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام به این شرح است

انا لله و انا الیه راجعون

آنان که به عشق آستان مقدس رضوی(ع) پیاده قدم در راه می گذارند و از خار مغیلان، و آفتاب سوزان و از گرما و سرما و خطرات بین راه هراسی ندارند چرا که قدم در راه معشوق، بی سرو پایی را طلب می کند و حتماً جان که عزیزترین مطاع انسانی است فدای راه دوست می شود.خداوند اجر و مزد این عاشقان پیاده را در سفره کرامتبی منتهایش مقرر فرماید.

و آقای بهزاد میرابی پزشک یار کاروان پیاده عاشقان امام رضا(ع) از جمله این عزیزان است که جانش در این راه فدا می شود و مهمان آقا و مولایش حضرت ثامن الحجج می گردد.

درگذشت این عزیز, اینجانب را غمناک، متاثر و متأسف ساخت؛ خدایش بیامرزد و با مولایش حضرت شمس الشموس(ع) محشور فرماید.

این اتفاق ناراحت کننده را به خانواده و بستگان این گرامی و حضرت حجت الاسلام حاج آقای سلیمانی امام جمعه محترم بافق و اعضای کاروان پیاده امام رضا(ع) بافق تسلیت می گویم و صبر و اجر برایشان آرزو دارم.

انتهای پیام/ ی

عاشقان آستان مقدس رضوی(ع)  قدم در راه می گذارند و از خار مغیلان، و آفتاب سوزان و از گرما و سرما و خطرات بین راه هراسی ندارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار