ابوالفتح در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ادبیات تند جمهوری‌خواهان آمریکا موقعیت ایران را تقویت می‌کند

تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: جمهوری‌خواهان در لفظ و شعارهای تند خود ناخواسته موقعیت ایران را تقویت می‌کنند.

ابوالفتح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:امیرعلی ابوالفتح تحلیلگر مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شدت‌گرفتن اظهارات ضد ایرانی مقامات آمریکایی اظهار داشت: با جابه‌جایی دولت در ایالات متحده آمریکا و آمدن دونالد ترامپ شاهد مواضع تندتری از سوی مقامات آمریکایی علیه ایران هستیم که البته این موضوع قابل پیش‌بینی بود.

تحلیلگر مسائل بین‌المللی با بیان اینکه رویکرد جمهوری‌خواهان نسبت به جمهوری اسلامی بسیار تند است و در لفظ تندتر از دموکراتها صحبت می‌کنند، افزود:  از نگاه جمهوری‌خواهان ایران از فرصت برجام برای تقویت موقعیت خود در منطقه استفاده کرده است. آنان اکنون با امید واهی تغییر رفتار یا تغییر رژیم در ایران به اینگونه اظهارات ضد ایرانی و اعمال فشارها علیه کشورمان می‌پردارند.

ابوالفتح گفت: از آنجایی که جمهوری‌خواهان نمی‌توانند روی موضوع هسته‌ای مانور دهند، بر موضوعات دیگری تمرکز کرده‌اند و هر روز اتهام جدیدی از قبیل حمایت ایران از تروریسم، نقض حقوق بشر و فعالیت‌های موشکی را بهانه می‌کنند که البته این رفتارها موقعیت ایران را پیش از گذشته تقویت خواهد کرد.

تحلیلگر مسائل آمریکا خاطرنشان کرد: دموکراتها در قبال ایران بهتر صحبت کردند و بدتر عمل کردند؛ اما جمهوری‌خواهان در لفظ و شعار بسیار تندتر هستند و ناخواسته اقداماتی انجام می‌دهند که موقعیت ایران را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/

دموکراتهای آمریکایی در قبال ایران خوب صحبت و بد عمل کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار