اردبیل؛

برگزاری طرح یاوران ولایت در اردبیل

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: طرح یاوران ولایت با مشارکت بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان بسیجی و عوامل اجرایی در محل اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ایرج نقی‌پور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: 300 نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر در اردوی طرح یاوران ولایت سال 96 حضور می‌یابند که این طرح نسبت به سال گذشته با نشاط‌تر و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: 2 برنامه مهم تابستانی سازمان بسیج دانش‌آموزی که با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه استان برگزار می شود طرح هجرت سه و اردوی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: این دو طرح بزرگ تربیتی و فرهنگی با حضور دانش‌آموزان انقلابی و بسیج در امر ارتقای سطح فرهنگی وتربیتی دانش‌آموزان در جامعه و مرمت، باسازی و رنگ آمیزی مدارس در قالب طرح هجرت سه در طول تعطیلات تابستانی همه ساله برگزار می‌شود.

نقی‌پور اظهار کرد: طرح یاوران ولایت از دو مرداد تا 12 مرداد با مشارکت بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان بسیجی و عوامل اجرایی در محل اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار شده و در این دوره برنامه‌های مختلفی از قبیل آموزش‌های کلاسی، فوق برنامه‌هاٰ محفل انس با قرآن، شبی با شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، استفاده از آبگرم سرعین و برخی برنامه‌های دیگر برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

طرح یاوران ولایت در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.