امضا تفاهم نامه موسسه آموزش علمی و کاربردی صنعت آب و برق با دانشگاه خوارزمی

رئیس دانشگاه خوارزمی از امضاء تفاهم تفاهم نامه این دانشگاه با موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق با این دانشگاه برای دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت خبر داد.

امضا تفاهم نامه موسسه آموزش علمی و کاربردی صنعت آب و برق با دانشگاه خوارزمیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی سبحان الهی رییس دانشگاه خوارزمی در امضای تفاهم نامه دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش علمی کابردی صنعت آب و برق که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: به منظور گسترش همکاری و فعالیت‌های مشترک آموزشی و پژوهشی دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و نظر به تجربیات دانشگاه و موسسه در این خصوص به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در مقاطع مختلف و لزوم ارتباط موثر این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع این تفاهم نامه انجام همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی و فناوری، طراحی و نظارت بر دوره‌های آموزشی عمومی صورت گرفته است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: همکاری در زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی و استفاده از از نیروی انسانی و فضای آموزشی و اداری طرفین برای نیل به اهداف مشترک در نظر گرفته شده است.

سبحان الهی یادآور شد: فراهم سازی و تسهیل زمینه‌های لازم به منظور استفاده از امکانات و تجهیزات و فضا‌های آموزشی مورد نیاز طرفین قرارگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار