ساداتی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد کیفیت بخشی این دانشگاه را به دنبال دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دانش کافی رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: باید برای ارزیابی عملکرد به این تیم فرصت داد.

انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد کیفیت بخشی این دانشگاه را به دنبال داردسید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: با توجه به سوابق کاری فرهاد رهبر در دانشگاه تهران و حوزه تحصیلاتی، انتخاب درستی انجام شده است.

وی ادامه داد: رئیس جدید دانشگاه آزاد در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور یعنی دانشگاه تهران فعالیت داشته بنابراین می تواند در ایجاد نظم و رفع خلاهای این دانشگاه تاثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه آزاد بحث کیفیت بخشی به که با ورود رهبر می توان به این نیاز پاسخ داد، البته باید به تیک مدیریت جدید فرصت کافی داده شود.

ساداتی نژاد با اشاره به مساله حذف برخی رشته های دانشگاه آزاد تصریح کرد: این مساله موجب کندی عملکرد در مدیریت جدید نیز خواهد شد چراکه نواقص مدیریتی قبلی دانشگاه آزاد موجب این مساله شده و به تبع آن در دوره بعدی نیز اثرگذار خواهد بود بنابراین باید فرصت کافی وجود داشته باشد تا تیم جدید به فعالیت‌های خود بپردازد.

وی در مورد انتخاب فردی با سوابق مدیریتی در دانشگاه دولتی برای دانشگاه آزاد، افزود: مدیریت یک فن است و با علم به آن می توان در هرحوزه مرتبط وارد شد که رهبر نیز سابقه و تجربه کافی در این مورد را دارد البته دانشگاه آزاد و دولتی جز در موارد مالی تفاوت چندانی ندارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: رئیس جدید دانشگاه آزاد مدرک تحصیلی در حوزه اقتصاد دارد که برای دانشگاه آزاد کمک کننده خواهد بود.

ساداتی نژاد یادآور شد: ارزیابی کامل از عملکرد تیم جدید در حدود یک سال آینده باید مورد ارزیابی قرار گیرد و قضاوت های عجولانه در این خصوص درست نیست و وزارت علوم باید فرصت کافی به این گروه دهد.

انتهای پیام/

وزارت علوم به تیم جدید فرصت دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار