اصفهان؛

کاهش 27 درصدی تصادفات دورن‌شهری خوانسار در سه ماهه ابتدایی امسال

فرماندهی انتظامی خوانسار گفت: در سه ماهه سال جاری با کاهش 27 درصدی تصادفات و کاهش 200 درصدی تصادفاتی فوتی درون‌شهری مواجه بودیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ولی اروجی امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) با اشاره به اینکه سال گذشته با کاهش 14 درصدی جرائم در شهرستان خوانسار مواجه بودیم، اظهار داشت: شهرستان خوانسار با داشتن آب و هوای کوهستانی و باغکل بودن بیشترین جمعیت در پذیرش گردشگران نسبت به شهرهای غرب استان را دارد.

وی افزود: تلاش عوامل انتظامی شهرستان در برقراری امنیت و آسایش رضایت‌مندی گردشگران در تعطیلات نوروزی و عید سعید فطر سال جاری را به همراه داشت.

فرماندهی انتظامی خوانسار با اشاره به اینکه عوامل انتظامی خوانسار نقش مؤثری در تأمین امنیت 45  شعبه اخذ رأی شهرستان داشت، ادامه داد: حاصل برقراری شبانه‌روزی امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان مشارکت 85 درصد مردم را به همراه داشت.

وی گفت: برقراری امنیت ترافیکی در ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی انتظامی است.

اروجی با اشاره به اینکه کاهش تصادفات رانندگی از مأموریت‌های پلیس است، اضافه کرد: در سه ماهه سال جاری با کاهش 27 درصدی تصادفات و کاهش 200 درصدی تصادفاتی فوتی درون شهری مواجه بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همایش آموزشی با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک با حضور 300 نفر از کارکنان ادارات شهرستان خوانسار برگزار شد، بیان کرد: متأسفانه با توجه به وضعیت جاده‌ها و محورهای برون شهری آمار تصادفات افزایش دارد.

فرماندهی انتظامی خوانسار تأکید کرد: امیدواریم با دو بانده شدن محوردامنه-خوانسار، کمربندی قوجان و محور موته-گلپایگان شاهد کاهش تصادفات در شهرستان باشیم.

وی به اشاره به اینکه کاهش جرائم مختلف و احساس امنیت از مطالبات به حق مردم است، افزود: خوشبختانه با تلاش عوامل انتظامی شهرستان در سه ماهه سال جاری کشفیات سرقت از سارقان 85 درصد افزایش داشته است.

اروجی با اشاره به اینکه از سوی مقام معظم رهبری سال جاری مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، اذعان کرد: یکی از مأموریت‌های نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا است که در سه ماهه سال جاری 110 میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان یک کیلو و 540 گرم از انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با جرائم مختلف، ارتقای دستورالعمل امنیت اخلاقی، مبارزه با هنجارشکنان و  پوشش‌های نامناسب، پاکسازی نقاط آلوده و حادثه‌ساز و برخورد با برگزاری مجالس عروسی که مورد انتقاد علما و مردم باشد از مأموریت‌های اصلی ناجا در سال جاری است.

فرماندهی انتظامی خوانسار امنیت را محصول خرد جمعی دانست و تأکید کرد: شهروندان همواره در زمینه مبارزه با مواد مخدر و جرائم مختلف در سطح شهرستان با عوامل انتظامی خوانسار همکاری لازم را انجام دهند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق شماره تلفن 110 و 116 به پلیس انتظامی شهرستان خوانسار اطلاع‌رسانی کنند.

وی خواستار همراهی و مساعدت خیران با پلیس انتظامی خوانسار شد و بیان کرد: مسابقات قرآنی با حضور 65 نفر از خانواده‌های نیروی انتظامی خوانسار برگزار شد که  8 نفر از آنان حافظ 10 جزو قرآن شدند.

اروجی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و پیشگیری از مواد مخدر جلسات مکرری در سطح مدارس و مساجد و ادارات برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.