بسته اخبار باشگاه استقلال؛

افتخاری پیگیر وصول مطالبات آسیایی/ آبی ها در ایفمارک

مدیران باشگاه استقلال طی سفری به مالزی درصدد وصول مطالبات آسیایی تیم هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار بر این بود که مدیران باشگاه استقلال 26 تیرماه برای دریافت مطالبات این باشگاه راهی مالزی شوند. به این ترتیب رضا افتخاری مدیر عامل استقلال برای وصول مطالبات آسیایی تیم امروز راهی مالزی شد تا مطالبات  را با حضور در مالزی دریافت کند.

باشگاه استقلال بابت حضورش در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2016-2017 مطالباتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد که مدیرعامل باشگاه استقلال طی این سفر پیگیر وصول مطالبات آسیایی این باشگاه است تا مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه استقلال واریز شود.

وضعیت نهایی پزشک استقلال

پیرو صحبت های نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در مورد عقد قرارداد بازیکنان پیش از انجام تست های پزشکی، ستوده دیگر پزشک این تیم هم ترجیح داد تا در اردوی ارمنستان آبی ها را همراهی کند و به همین دلیل نیز کادرفنی استقلال تصمیم گرفت تا نفر جدیدی را به تیم پزشکی اضافه کند .مهیار مرتضوی از پزشکانی است که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و با توجه به شرایط پیش آمده این احتمال وجود دارد که با صلاح دید منصوریان حضور این پزشک  تا آخر فصل در استقلال قطعی باشد.

وضعیت تمرین استقلال 

طبق صلاح دید منصوریان، آبی پوشان امروز تمرین نخواهند کرد و به استراحت خواهند پرداخت. با هماهنگی های صورت گرفته قرار است فردا بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای انجام تست های پزشکی در ایفمارک حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

پزشک استقلال تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار