فرار مایکروسافت از بحران ؛ مشکل خاموش شدن سرفیس پرو حل شد

مایکروسافت از بحران خاموش شدن سرفیس پرو 2017 که در حال جدی شدن بود، فرار کرد.

فرار مایکروسافت از بحران ؛ مشکل خاموش شدن سرفیس پرو حل شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش بود که  جدید ترین محصولات سری سرفیس ، شامل سرفیس پرو  ، سرفیس استودیو و لپ تاپ های سرفیس رونمایی شد که در میان آن ها سرفیس پرو به دلیل کارایی بالا در عین سبکی و قابل حمل بودن از طرفداران بیشتری برخوردار است.

سرفیس پرو 2017 اما پس از مدتی به دلیل خاموش شدن و به عبارت دیگر هایبرنیت  شدن  ناگهانی حتی در زمان کار مداوم  موجب نگرانی مسئولان مایکروسافت و البته نارضایتی کاربران  شد.

این نارضایتی در حال تبدیل به یک بحران و کاهش جدی فروش و مهاجرت  کاربران به رقبای جدی  مانند "دل" ، "اچ پی " و آیپد های اپل بود که نشانه ها از فرار مایکروسافت از بحران  حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: بحران خاموش شدن سرفیس پرو 2017 ؛ آیا تجربه نوت 7 سامسونگ در انتظار مایکروسافت است؟ 

 چند روز قبل مایکروسافت از پیدا کردن منشأ مشکل و آزمایش یک وصله بروزرسانی   برای حل  مشکل خبرداده بود که به وعده خود عمل کرده و این بروزرسانی را ارئه کرد.

بروزرسانی جدید کارکرد Surface System Aggregator تصحیح و بهبود میبخشد و در نتیجه مشکل خاموش شدن ناگهانی یا هایبرنیت شدن سرفیس پرو 2017  حل خواهد شد.

یکی از کارشناسان مایکروسافت اعلام کرده است:  " این بروزرسانی که برای رفع مشکل هایبرنیت ناگهانی سرفیس پرو 2017 ارائه شده است ، پس از طی کردن مرحله آزمایشی ، اکنون قابل دسترس و استفاده است.

کاربران این تبلت  میتوانند با مراجعه به قسمت windows update از مسیر  Setting>Update & Security>Windows Update  این بروزرسانی را دریافت و نصب کنند."

در هر حال باید صبر کرد و دید که آیا مشکلات گزارش شده و نارضایتی کاربران پایان می‌یابد و یا اینکه این بروزرسانی هم نمیتواند برای مایکروسافت راهگشا باشد.

انتهای پیام /

حل مشکل خاموش شدن  مایکروسافت سرفیس پرو 2017

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دو ساله می‌خوام بخرم لازم دارم نمی تونم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
من خیلی دوست دارم یکدونه اش را داشته باشم

اما خیلی گرونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
حالا اینا که نوشتید چند هست قیمتش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خوش به حال اونا که میتونن بخرن
آخرین اخبار