زاهدان

جلسه کارگروه اطلاع رسانی مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان از برگزاری جلسه کارگروه اطلاع رسانی مسابقات ملی مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان ؛ محمد جهانتیغی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در تشریح این خبر گفت : در راستای تدوین و جمع بندی برنامه های هفته ملی مهارت برای استفاده از فضای مجازی با هدف معرفی و اشاعه هرچه بیشتر و بهتر آموزشهای مهارتی به متقاضیان جلسه ای با حضور کارکنان واحد های مرتبط از جمله ict،اتوماسیون و روابط عمومی در اداره کل برگزار گردید.


جهانتیغی افزود : اطلاع رسانی گسترده از مجموعه فعالیتهای آموزش مهارتی فنی و حرفه ای از طریق فضای مجازی میسراست چرا که مخاطبان فضای مجازی روز افزون است .


وی با اشاره به برنامه های لازم الاجرا در این هفته گفت : تولید پیام هایی متناسب با گروه های فعال فضای مجازی در ایام هفته ملی مهارت باعث ایجاد جاذبه های انگیزشی و درخواست طرحی برای پرسش و پاسخ آنلاین درخصوص آموزشهای مهارتی وایجاد غرفه های محصولات از برنامه های پیشنهاد شده برای اجرا در این ایام است .


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ادامه داد : از دیگر برنامه های پیشنهاد شده برای معرفی آموزشهای مهارتی در این هفته راه اندازی غرفه های برای ثبت نام و آزمون رایگان و بدون اتلاف وقت برای افراد توانمند فاقد گواهینامه های مربوط است .


جهانتیغی افزود : تهیه کلیپ های آموزشی کوتاه مدت به صورت gif و نیز ایجاد کانال هایی برای بازار یابی و خرید و فروش محصولات تولید شده توسط کارآموزان از دیگر برنامه های این هفته است .

 

انتهای پیام/ع

مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.