صدیق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش سرانه فیزیکی دانشگاه ها در سال 96

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت:در تلاش هستیم امکانات بیشتری را برای ورزشکاران فراهم کنیم، سرانه فیزیکی از ۱۸/‏۱ تا پایان سال 96 به ۵۰/‏۱ متر مربع خواهد رسید.

سرانه فیزیکی از ۱۸/‏۱ تا پایان سال به ۵۰/‏۱ متر مربع می رسدمجتبی صدیق معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سطح وزرات علوم و دانشگاه‌ها تلاشمان بر این است که امکانات بیشتری را برای ورزشکاران فراهم کنیم، سرانه فیزیکی از ۱۸/‏۱ تا پایان سال به ۵۰/‏۱ متر مربع خواهد رسید.

وی در ادامه‌ با تاکید بر اینکه ورزش دانشگاهی ایران آماده خیز بزرگتر و کسب نتایج درخشان‌تر است، افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه ویژه‌ ای به این حوزه مهم و حیاتی دارد، چرا که معتقدیم رشد ورزش دانشگاهی رابطه مستقیمی با افزایش نشاط و شادابی و موفقیت‌های علمی در دانشگاه‌ها دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اینکه در یکصد خوابگاه دانشجویی امکانات ورزش همگانی در سال گذشته فراهم شده و امسال نیز یکصد خوابگاه دیگر از این امکانات برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: ۲۶ درصد از دانشجویان تحرک بدنی مناسبی در طول هفته ندارند.

صدیقی عنوان کرد:  سال گذشته 50 دانشگاه به واحد ارزیابی تندرستی تجهیز شد که امسال به 80 دانشگاه افزایش خواهد یافت.

وی یادآورشد: قرار گرفتن 30 درصد دانشجویان در بخش ورزش های همگانی از جمله دیگر فعالیت های وزارت علوم در دولت یازدهم بوده است.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری ورزش همگانی در میان دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.