ایجاد کاروان پیوند صنایع دستی با هدف اشباع بازار از محصولات داخلی

کاروان صنایع دستی پس از خرید صنایع دستی تولیدکننده‌های داخلی، به توزیع این محصولات می‌پردازد.

ایجاد کاروان پیوند صنایع دستی با هدف اشباع بازار ازمحصولات داخلیبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم استقبال از نخستین کاروان پیوند صنایع دستی که امروز در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد؛ بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با تاکید بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از صنایع دستی داخلی، اظهار داشت: کاروان پیوند صنایع دستی با هدف اشباع بازار از محصولات و ایده‌های داخلی ایجاد شده است.

دست اندرکاران راه‌اندازی این کاروان صنایع دستی را از هنرمندان خریداری کرده و سپس آنها را در مکان‌های مناسب توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین محموله کاروان پیوند صنایع دستی به دست ما رسیده است.

همچنین طاهریان‌فر، مدیرعامل شرکت تعاونی حامیان صنایع دستی در بخش دیگری از این مراسم با اظهار امیدواری نسبت به توانایی این شرکت در ایفای نقش موثر در ثبات و پایداری طرح کاروان پیوند صنایع دستی،گفت: شرکت حامیان صنایع دستی تلاش می‌کند که حلقه رابط تولیدکننده و بازار باشد.

یادآور می‌شود؛ کاروان پیوند صنایع دستی با هدف حمایت از تولیدکننده و هنرمندان داخلی صنایع دستی به راه افتاده است و اولین محموله‌ای که با این کاروان منتقل شده به محصولات حصیر و حصیربافی اختصاص داشت.

 

انتهای پیام/

اختصاص اولین کاروان پیوند صنایع دستی به محصولات حصیربافی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار