رند پال: جمهوری‌خواهان قادر به تصویب طرح درمانی ترامپ نیستند

سناتور ایالت کنتاکی معتقد است آرای جمهوری‌خواهان به اندازه‌ای نیست که طرح بیمه درمانی مدنظر «دونالد ترامپ» به تصویب برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست؛ «رند پال»، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی، معتقد است «میچ مک‌کانل»، رهبر اکثریت سنا، قادر نیست رای کافی برای تصویب طرح بیمه درمانی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را جمع‌آوری کند.

رند پال در این باره گفت: فکر نمی‌کنم دست‌کم در شرایط کنونی مک‌کانل بتواند این کار را انجام دهد.

جراحی چشم «جان مک‌کین»، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا، بهانه‌ای به دست مک‌کانل داد تا جلسه رای‌گیری درباره بیمه درمانی جایگزین «اوباماکر» را به تعویق بیاندازد. مک‌کانل اعلام کرد به دلیل غیبت مک‌کین، جلسه رای‌گیری را لغو کرده است؛ اما در حقیقت وی به دنبال خریدن زمان بیشتر بود.

رند پال و سوزان کالینز، دیگر سناتور جمهوری‌خواه، دو مخالف سرسخت طرح بیمه درمانی  ترامپ هستند. بسیاری دیگر از جمهوری‌خواهان نیز نسبت به مناسب بودن این طرح دچار تردید هستند.

اگر فقط یک رای مخالف دیگر در میان جمهوری‌خواهان وجود داشته باشد، اوباماکر به قوت خود باقی می‌ماند و پرونده طرح جایگزین بیمه درمانی ترامپ برای همیشه بسته می‌شود.

کالینز درباره تعداد آرای منفی به طرح جدید گفت: بین 8 تا 10 نماینده جمهوری‌خواه هستند که نگرانی عمیقی نسبت به آینده طرح پیشنهادی ترامپ دارند. رای منفی هر یک از آنها می‌توان به این موضوع برای همیشه خاتمه دهد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار