نوبخت در تشریح جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی:

حداکثر دریافتی مدیران 18 میلیون تومان است/دولت نمی‌تواند به تنهایی اقتصادی مقاوم شکل دهد

سخنگوی دولت گفت: حداکثر دریافتی مقامات سیاسی 10 و سایر مدیران 18 میلیون تومان است.

دولت به تنهایی نمی‌تواند اقتصادی مقاوم شکل دهد/ موانع بهبود فضای کسب و کار شناسایی شدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در تشریح صورتجلسه سی و نهمین جلسه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ماموریت این ستاد در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آن است که ابزارهای اقتصادی ایران تقویت شود و راهکار‌هایی که اقتصاد را از تکانه‌های داخلی و خارجی حفظ می‌کند، شناسایی شوند.

وی افزود: جمع بندی ما و مهمترین رویکردی که در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی وجود دارد این است که بتوانیم از مشارکت گسترده مردم در اقتصاد استفاده کنیم چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند اقتصاد مقاومی را شکل دهد.

نوبخت با بیان اینکه منابع دولت به نوعی به درآمدهای نفتی و درآمدهایی که با تغییر قیمت نفت نوسان دارد متصل است، خاطر نشان کرد: اگر اقتصاد با مردم اداره شود می‌توانیم نسبت با اطمینان از ثبات و پایداری اقتصاد عمل کنیم؛ براین اساس اگر مردم بخواهند در اقتصاد مشارکت داشته باشند باید دید چه عواملی می‌تواند مانع کار آنها شود یا روند کار آنها را با وقفه مواجه می‌کند.

سخنگوی دولت ادامه داد: یکی از مباحثی که عمدتا بخش غیر دولتی از آن گلایه‌مند بوده و هستند، برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است و کارفرمایانی که به نوعی با این سازمان باید در ارتباط باشند. خوشبختانه امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مصوباتی داشتیم مبنی بر اینکه سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل در امور کارفرمایان چه اقداماتی باید به انجام برساند تا مردم و کارفرمایان بدون مشکل یا با حداقل توقف زمانی بتوانند کارشان را انجام دهند.

وی تصریح کرد: پیش نویس و مصوبه کارگروهی که در این رابطه کار تخصصی انجام می‌دهد در جلسه این ستاد به تصویب رسید و موانعی که در بهبود فضای کسب و کار وجود دارد هم شناسایی شد.

نوبخت ادامه داد: همچنین اخذ تمامی استعلاماتی که باید روند انجام امور را کوتاه ‌کند تا اگر کسی قصد انجام سرمایه گذاری داشته باشد به دلیل طولانی بودن این مسیر منصرف نشود هم شناسایی شد و در 11 ماده به تصویب رسید.

سخنگوی دولت متذکر شد: امیدوارم با این مصوباتی که امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این جلسه داشت بتوانیم راه را برای مشارکت بخش غیر دولتی هموارتر کنیم تا آنها با رضایت بیشتری بتوانند در کار اقتصاد با دولت مشارکت کنند.

نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که در مصوبه هفته گذشته هیات وزیران سقف حقوق مدیران دولتی برداشته شده است گفت: آنچه تصویب شد براساس مصوبات پیشین شورای حقوق و دستمزد بود.

وی در خصوص حداکثر سقف حقوقی مدیران افزود: مدیران سیاسی یا مقامات کشور باید کمتر از 10 میلیون تومان دستمزد داشته باشند و این درحالی است که برای سایر مدیران این رقم به حدود 17 الی 18 میلیون تومان می رسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: براساس مصوبه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، سازمان تامین اجتماعی موظف شد در بخشی از نارضایتی کارفرمایان که مربوط به زمان طولانی به انجام رسیدن برخی کارهاست با تائید این مشکلات از سوی کمیسیون های تخصصی ستاد ، موانع را برطرف کند.

نوبخت به نیاز کشور برای سرمایه گذاری دو برابری در اقتصاد اشاره کرد و گفت: برای رشد 8 درصدی اقتصاد باید 770 هزار میلیارد تومان در سال سرمایه گذاری انجام شود و این در حالی است که هم اکنون میزان سرمایه گذاری در کشور حدود 320 هزار میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: با توجه به انتظارات مقام معظم رهبری از دولت مبنی بر رفع موانع برای مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد، در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بخش قابل توجهی از این موانع برطرف شد.

انتهای پیام/

مشارکت مردم در اقتصاد ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
چطور وقتی قرار حق و حقوق بازنشستگان داده بشه و یا یارانه ها واریز بشه مصیبت عظما میشه و کسر بودجه هست ولی مدیران پشت میز نشین که زیر باد کولر فقط نامه امضا می کنن بالای 18 میلیون میگیرن کسری ندارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
مدیرکل هواپیمایی ژاپن کمتر از خلبانان این شرڪت درآمد دارد وي در اين باره گفت: ما در ژاپن معتقد هستیم صنعتی که مدیران آن فقط به فڪر پول و منافع خود باشند محکوم به نابودیست

اینا چی فک میکنن مسولای ما چیکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
نوش جونشون
مردم در انتخابات 29 اردیبهشت با انتخابشون به منتخبین گفتند هرچقدر دوست دارید بخورید و حقوق نجومی بگیرید، ما همچنان حمایت میکنیم
با این وضعیت هرکس حقوق نجومی نگیره آدم بی عرضه و ببویی هست
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۰۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
iمردم ایران سر کارن همین الان هم بالای 40 تا 50 میلیون میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۷ تير ۱۳۹۶
حذاکثرحقوق مدیران زحمت کش وخدمتگذار18000000میلیون تومان؟البته گرانی مرغ وگوشت؟/بی ربط نیست چون یک کارگربا6نفرخانوار850هزارتومان یعنی برای هرنفردرماه125هزارتومانروزی کمتراز5هزارتومان یعنی فقط برای خریدنان باپنیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۷ تير ۱۳۹۶
این اشتباه اقتصادی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
جالبه حق یک کارگر که داره جان میکنه از صبح تا بوق سگ نهصد تومن باشه ویک عده که هیچ کاری نمیکنن از گرده این کارگر بدبخت فلک زده کلی ....
-
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
برادر یا خواهر گرامی بالاخره حقوق مقامات و مسئولین بایدم بالا باشه و لی با اینشرط که حقوق قشر پایین هم جوری باشه که زندگیشو تامین کنه و متحمل سختی نباشه- که متاسفانه اینجور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اصلا نباید اعتراض کرد. ملت به روحانی رای دادن و به این حقوقها. علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۷ تير ۱۳۹۶
من کارمند دستگاه اجرایی با دوفرزند ومستاجر 17سال سابقه ماهی 1300یک میلیون سیصد دریافت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
از برکات دولته
-
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۷ تير ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اقای نوبخت 18میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
الان بانفوذی که تومجلس داشتند قانونی کرداندیعنی پست وامکانات باحقوق18میلیون تومان تازه بدون مزیا
یادم هست درزمان جنگ درلشکر14امام حسین اصفهان که حاج حسین خرازی فرمانده ان بود وقتی میخواستند حقوق بدهند یک مقداری پول روی میز میگذاشتند ورزمندگان یکی یکی می امداند تواتاق هرکس به اندازه نیازماهیانه برمیداشت؟/؟؟

دولت روحانی با روحیات شهدا وامام فاصله گرفت؟؟کاربرای رضای خدا؟
18میلیون درحالی به مدیری میدهند که کل امکانات تفریحی ورفاهی دراختیاران هست؟ اما اقای سخنگو لبخند زن اینها حقوق بیت المال است
ا
-
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۶
دیگه گذشت اون زمونا- دیگه گذشت روحیه انقلابی و کار برای خدا و خدمت به مردم و ایثار و .... الان دیگه همه سهمیه خواه انقلاب شدند. بیچاره مردم عامی و عادی . خدا سایه رهبر عزیزمون رو از سرمون کمه نکنه که مردم هرچی تحمل میکنن و.. فقط به عشق رهبر عیزمان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خود دولت نباید این کارو میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
ولی دولت میتواند به تنهایی باعث و بانی همه گرانیها و سوء مدیریتها باشد که هست...
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۹:۳۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
بترسید از این حقوقا
Germany
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
یعنی حدود90 میلیون اضافه کاره؟بابا این مدیراچقدرکارمیکنن؟خسته نباشن.راستی حق سرویس ولباس فرزندان چی جزء18 میلیون حساب میشه یااضافه کاری؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید خان
۰۹:۳۰ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خدائیش حقوق مدیران زیاده .تجدیدنظر کنید .یارانه رو پس زیاد کنید .دیشب ریختن امروز قبوض سلام دادن وآمدن درب منازل خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۱۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اونها زیاد نمیگیرند.ماها کم می گیریم.به ما هم باید حداقل 10 میلیون بدهند
-
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اقای جهانگیری در صدر حقوق بگیران نجومیه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
18 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
18 میلیون!!!!!//علی برکت ا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ تير ۱۳۹۶
بحق محمد و آل محمد ص که خداوند ازتان راضی نباشد. به خدا واگذارتون میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۱۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
کارگروکارمند کمترین حقوق .بیشترین فشاروکارزیاد .عدالت را اجرا کنید .خواهشا مدیران نوش جانشون .ولی زیاده بخدا .امضا کردن نامه وجلسه دیگر کاره دیگری هم میکنند .شاید از کارمندوکارگر بیشتر کار میکنن وما نمیبینیم
-
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
البته مونده کارمند کجا باشی
کارمند بانک و شهرداری و مخابرات و پتروشیمی و نفت و..و...و... باشی خوش بحالته
کارمند آموزش و پرورش باشی وای بحالته
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۰۸:۰۰ ۲۷ تير ۱۳۹۶
واقعا باعث تاسف است کارگران عرق میریزند با جان خود بازی میکنن دستهایشان لای دستگاهها قطع میشود لای اوارهای معادن مدفون میشوند از ارتفاع می افتند وتکه تکه میشوند انوقت مدیری که زیر کولر نشسته 16 میلیون وکارگر زیر یک میلیون خیلی دردناک است اگر حکومت عدل علی هدفتان است اینها چیست چرا فاصله طبقاتی بوجود می اورید چرا کسی که زحمت میکشد باید در سختی باشد چرا باید شرمنده زن وبچه خود باشد
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۰۸:۰۰ ۲۷ تير ۱۳۹۶
واقعا باعث تاسف است کارگران عرق میریزند با جان خود بازی میکنن دستهایشان لای دستگاهها قطع میشود لای اوارهای معادن مدفون میشوند از ارتفاع می افتند وتکه تکه میشوند انوقت مدیری که زیر کولر نشسته 16 میلیون وکارگر زیر یک میلیون خیلی دردناک است
-
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
آقاي نوبخت لطفا راست و پوست كنده بگو خودت چقر حقوق مي گيري
-
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۷ تير ۱۳۹۶
مديران پرتلاش اينقدر كار مي كنند و كاربلد هستند كه اين حقوق ثابشان هست غيراز اضافه كاري ماموريت پاداش وووووووو ولي وضعيت مملكت ما روزبه روز بدتر و گراني به اوج مي رسد كجايي تدبير و اميد
Germany
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
این عین بی عدالتی در حالی که خودمان را شیعه می دانیم و تفاوت حقوقهای فاحش حتما آقای چیت چیان حقوق هجده میلیونی می گیره که می گوید آب ارزونه باید گرون بشه کاش یک زندگی معمولی با حقوق زیر دو میلیون داشت ببینم باز بر طبل گرانی آب می نواخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۷ تير ۱۳۹۶
کلی شرکت را شب عید بستن و همه بیکار و متاسفانه حقوق بیمه بیکاری هم پایین کسی نیست تو این مملکت بگه تویی که بیکار شدی و حقوق توهین آمیز بیکار را میخواهی بگیری امورات اهل و عیال را چه میکنی تازه ماموران بیمه در کمیندند تا بوی از کار کردن تو بلند شد که آنهم تو این وانفسا به یک میلیون میرسه را قطع کنند آنوقت مدیرانی که زیر کولر و پای چای و میوه نشسته اند ماهی 18 میلیون .
United States of America
ناشناس
۰۲:۵۰ ۲۷ تير ۱۳۹۶
برچه اساس عده ای باید 18میلیون درآمد داشته باشن در جامعه اسلامی و در کشوری که مسئولینش خودشون رو مثلاً خادمین این مردم میدونن چرا باید حقوق نجومی بگیرند در حالی که بفکر مردم و وضعیت معیشتی مردم نیستن بخدا قسم این حقوقها حرامه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اگه نمیتونند راه باز جاده دراز به سلامت بدهند دست اهلش دولتی که به صراحت بگوید نمی توانم باید برود تا کسانی که توان دارند امور را بدست بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
واسه کدوم کار این همه حقوق زمان امام خمینی ره به این پولا ثروت باد آورده می گفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
همین مدیرای ملیونی بیکاری وفقردرک نمیکنن افغانیاهم مشکل سازشدن اون حقوق۸۰۰تومانی ازایرانی گرفتن چ عدالتی ماراضی نیستیم اون دنیا سرپل میگیریمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
18میلیوننننننن تومن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
بیچاره این مدیرا با این چندرغاز چطور زندگی کنن بچه هاشون سو تغذیه نگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
یه رفتگر شهرداری توی این گرمای تابستون زحمت میکشه به زور یک میلیون بهش میدن بعد یه مدیر دولت 18 میلیون میگیره کجاست این عدالت اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خداییش این جماعت چه هنری دارن که اینقدر بگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۶
. این حقوقها رو باید به کسانی بدن که واقعا خدمت میکنن مثل مرزبانان وکسانی که توی گرمای 50 درجه عسلویه خدمت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خداییش این جماعت چه هنری دارن که اینقدر بگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۶
این حقوقها رو باید به کسانی بدن که واقعا خدمت میکنن مثل مرزبانان وکسانی که توی گرمای 50 درجه عسلویه خدمت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خداییش این جماعت چه هنری دارن که اینقدر بگیرن . این حقوقها رو باید به کسانی بدن که واقعا خدمت میکنن مثل مرزبانان وکسانی که توی گرمای 50 درجه عسلویه خدمت میکنن نه به این جماعت بی هنر مفتخور
Iran (Islamic Republic of)
سعيد فرهادی
۲۳:۵۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام جراپول مدیران بالاست مگردرمملکت چه کارمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۰۴ ۲۷ تير ۱۳۹۶
واقعا چ مدیرایی داریم
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۲۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
من دانشجو فوق از شریف 1800 حقوق میگیرم زن و بچه و مستجرم هستم انصافه
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۲۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
من دانشجو فوق از شریف 1800 حقوق میگیرم زن و بچه و مستجرم هستم انصافه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۰۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
شریف سیخی چنده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
این 18 میلیون بگیر ها از ما بهترانند.واردات بی رویه و.عدم.دادن وام به تولید کننده داخلی وقراردادهای محرمانه نفتی و.خودرویی همگی دلالت بر این داره که ......باید خودتون حدس بزنین من جرات گفتنشو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۳۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
داداش از ما بهترونن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
این 18 میلیون بگیر ها از ما بهترانند.واردات بی رویه و.عدم.دادن وام به تولید کننده داخلی وقراردادهای محرمانه نفتی و.خودرویی همگی دلالت بر این داره که ......باید خودتون حدس بزنین من جرات گفتنشو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خیلی زیاده براتون..خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
18 میلیون کمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟ واسه خوابیدن ,گیم بازی, تلفن بازی!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
ای کاش یه سری به اون خونه هایی بزنید که درامد ماهیانه شون کمتر از500 هزار تومنه البته به کلاس شما نمی خوره شما دولت میلیاردرهای اختلاس گر و چپاول گرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خیلی نامردید...تکخورا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
یک نفر در ماه 18 میلیون تومان دریافتی
یک کارمندان رسمی وساده سازمان تامین اجتماعی حدود 5 میلیون تومان دریافتی
یک کارمند سازمان بهزیستی با لیسانس یک میلیون پانصدهزار تومان
یک بازنشسته با سی سال پرداخت بیمه به تامین اجتماعی فقط 850هزارتومان
چه عدالتی
عجب اجرای قانون هماهنگی حقوق است
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۲۲:۵۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ما ایرانیا حسود نیستیم.ایران کم نداره.اصلا حقوق نجومی بگیرن مدیران.ولی ما که این پایینیم چی؟به اونا نجومی پول بدین نوش جانشون.به ما باید یکوصد حقوق بدین آخه؟ :D
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
واقعا بی انصافیه. من با مدرک لیسانس تو گرمای 53 درجه عسلویه یک میلیون و پانصد میگیرم اونوقت این مدیران باید زیر کولر بشینن 18 میلیون پول بگیرن. این است عدالت علی ابن ابی طالب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
مدیر هجده میلیونی هیچ وقت مشکل بیکاری جوانان مردم رو درک نمیکنه!
جوانان تحصیلکرده دهه شصتی همه باسوادند ولی چون از گذشته تا حالا پست شغلی برایشان در نظرگرفته نشده و فکری برای جوانان مهندس نکرده اند آینده شغلی مبهم و تهی و پوچ دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
از گلوتون نره پایین
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۱:۳۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خدا کند به18تومن راضی باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خسته نباشید خدا برکت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
واقعا که با این پولاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
واقعا که...شرم آوره
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۰۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
پس کی میتونه درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
18 میلیون حتما به دلار حساب کرده شده 18 میلیون. یک مهندس با بیش از 20 سال کار در بیابان ها نهایتا 6 میلیون بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
18 میلیون حقوق .
چقدر مزایا می گیرند؟در مورد مزایا هم صحبت بفرمایید.
-
شاهین
۲۰:۰۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
بکنن صدهزارتومن اخرش خودمون پرورش میدم چیه مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
تمام خونه و زندگی را گذاشتیم برای تولید الان برای 200و300 میلیون سرمایه گردش به هر کجا بگید رفتیم نتیجه نگرفتیم با وجود اینکه هم دانش انجام کار را داریم وهم بازار ولی سرمایه تامینمواد اولیه نداریم به نزد استانداری مدیر کل صنعت ومعدن مدیر عامل شهرک های صنعتی امام جمعه و.....نتیجه نگرفتیم خدایا خودت کمک کن به همه آنهای که دلشان برای این می تپد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دولت پر خرجی هستید.تفکیک و ادغام ها کلی هزینه داره.پول مملکت رو به هدرندین.مملکت وضعش خوب نیست.مردم.چه گناهی کردن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام منم راضی نیستم. سر پل صراط جلوشونو میگیرم.حتی جلوی کسانیکه جلوی این افرادونمیگیرن. خدا ازشون نگذره. بعضیابه نون شبشون محتاجن اونوقت این انگلا.......
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اخه چرا اینا باید این پولو بگیرن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اخه چرا اینا باید این پولو بگیرن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام منم راضی نیستم. سر پل صراط جلوشونو میگیرم.حتی جلوی کسانیکه جلوی این افرادونمیگیرن. خدا ازشون نگذره. بعضیابه نون شبشون محتاجن اونوقت اینا .......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام منم راضی نیستم. سر پل صراط جلوشونو میگیرم.حتی جلوی کسانیکه جلوی این افرادونمیگیرن. خدا ازشون نگذره. بعضیابه نون شبشون محتاجن اونوقت اینا .......
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
منم راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
منم راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
نامردای تکخور
-
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
کوفتتون بشه...آخه 18 میلیوووووووووون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
چقدر کم ! 18 میلیون ! تو 4 سال گذشته 180 میلیون حداقل بود :))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خداکنه درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
aash
۱۹:۱۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
تمامی حرف ها در زمینه حمایت از تولید شعاری بیش نیست
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
طرف ماهی 250 میلیون حقوق گرفته میگن قانونیه ولی 300 میلیون پاداش که بقایی به چند نفر فقط یکبار داده رو باهاش چه غوقایی راه انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
18 میلیون !!!! چرا مدیران این همه کاربلدن، وضع مملکت اینه؟!! ما که راضی نیستیم از کسی که حقش نیست این دریافتی رو از بیت المال داره و همچنین کسی که این دریافتی رو می ده...
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
بازداشتش هم کردن صدبار
Iran (Islamic Republic of)
بیمه فرشبافی
۱۸:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
لطفا در خصوص بیمه قالیبافان تجدید نظر گردد.
5 ساله مدام حق بیمهواریز میکنم دوره سه ماهه بهار 96 یادم رفته بود پرداخت کنم .
وبه شعبه مراجعه کردم میگن بیمه ات قطع شده وباید بیمه مشاغل آزاد شوی که ماهی 170هزارتومانه ودفترچه هم ندارد.
مسئولان عزیز تامین اجتماعی لطفا رسیدگی نمایید سزاوار نیست بعد 5 سال سابقه پرداخت مستم حالا بگن بیمه ات کلا ازبین رفته است .
خواهشمندیم راهنمایی نمایید چکار کنم .
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۸:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام بخدا به تمام مقدسات عالم در موسسه برنج امل کولر فقط تو اتاق رئیس هستش
با داشتن 70 کارمند که بیشتر دکتر و فوق لیساس و نخبه هستن همه دارن اب پز میشن
یکی بداد ما برس
لطفا پیام منو بذارین
حذف نکنین
کولر نداریم باید به کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۱۸:۱۰ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اینقدر به حقوق مدیران یکتون اهمیت می دهید و ((پول دارید))
به افزایش حقوق کارگران معلمان کارمندان بهداشت و بازنشسته ها باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
چرا دروغ میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۰۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
18 میلیون !!!!!//علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
باز نمی توان ،نمی شود ها شروع شد،18 میلیون که چیزی نیست در برابر حقوقهای زیر یه تومن نوبخت جوون
Germany
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
شما گفتی و ما باور کردیم فکر کنم یه صفر جا انداختید یعنی صد و هشتاد ملیون
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی
۱۷:۵۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اخه چرا 18میلیون مردم دارن در گرسنگی جون میدن این بود................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
این مدیران در همان شرایط و تورمی زندگی می کنند که کارگر بیچاره با کمتر از یک میلیون تومان زندگی می کند. چرا باید 18 میلیون تومان بگیرند ؟
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دروغ تا کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
آخی
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۷:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۶
چرا دروغ میگید
مدیر من ۲۴ میلیون میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اقتصاد مقاومتی در دولت شما اقای نوبخت یعنی وزیران میلیاردی و حقوقهای نجومی و اختلاسهای فراوان و فقر و بیکاری و ....و افزایش فاصله طبقاتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
وقتی حداقل حقوق در کشور ما کمتر از یک میلیون می باشد آنهم برای بسیاری از تحصیل کردگان بدون پارتی این دوره چطور یک مدیر حق دارد ۱۸ میلیون آنهم ۱۸ برابر مردم عادی حقوق بگیرد؟ این مدیران چه گلی به سر مملکت زدند که اینهمه باید حقوق بگیرن.
آخرین اخبار