صادرات 2 میلیارد دلاری تجهیزات هوایی روسیه در نیمه اول سال 2017

حجم صادرات تجهیزات هوایی روسیه در نیمه اول سال 2017 حدود 2 میلیارد دلار برآورد شده است.

صادرات 2 میلیارد دلاری تجهیزات هوایی روسیه در نیمه اول سال 2017به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ «سرگئی لادیگین»، معاون مدیرعامل شرکت تولیدکننده تسلیحات «روسوبرون اکسپورت» امروز دوشنبه در یک نشست خبری از رشد حجم صادرات تجهیزات هوایی این شرکت خبر داد.

لادیگین گفت: ارزش  صادرات تجهیزات حمل و نقل هوایی شرکت روسوبرون اکسپورت از ماه ژانویه تا ژوئن سال جاری میلادی حدود 2 میلیارد دلار برآورد می شود.

این مقام روس ضمن اشاره به برپایی غرفه شرکت روسوبرون اکسپورت در نمایشگاه هوا و فضا در شهر ژوکوفسکی نسبت به افزایش سفارشات  ابراز امیدواری کرد.

شرکت تولیدکننده تسلیحات «روسوبرون اکسپورت» روسیه در سال 2016 میلادی به بیش از 50 کشور جهان سلاح فروخته که ارزش آن بالغ بر 13 میلیارد دلار بوده است. صادرات تجهیزات نظامی روسیه علاوه بر ارتقای اقتصاد کشور، نفوذ نظامی روسیه در مناطق مختلف جهان را به دنبال دارد.

روسوبرون اکسپورت یک شرکت دولتی صادرات تجهیزات نظامی در روسیه است و یکی از بزرگترین صادرکنندگان اسلحه در جهان محسوب می شود. سهم صادرات تجهیزات نظامی روسیه در سال حدود 85 درصد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار