اشکان خطیبی و همسرش

در این گزارش علاوه بر بیوگرافی کوتاه، تصویری از اشکان خطیبی و همسرش را ببینید.

اشکان خطیبی و همسرشبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همه جای دنیا دانستن زندگی شخصی هنرمندان و ورزشکاران برای مردم هیجان‌انگیز است. علاقه‌مندان به افراد مشهور دنبال به دست آوردن تازه‌ترین اخبار و اطلاعات از زندگی حرفه‌ای و شخصی آنها هستند. در کشور ما هم خیلی از نوجوانان و جوانان اخبار مربوط به هنرمندان به خصوص بازیگران را پیگیری می‌کنند. برای آنها جذاب است که بدانند هنرمند مورد علاقه‌شان، چه غذایی دوست دارد، چه شغلی دارد، چه ورزشی می‌کند، مجرد است یا متأهل، همسرش چه کسی است و ... .

به همین بهانه گزارش کوتاهی را درباره بیوگرافی اشکان خطیبی و تصاویری از همسر اشکان خطیبی را آماده کرده‌ایم، که در ادامه می‌خوانید:

 

اشکان خطیبی متولد 19 مهر ماه 1358 است. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌ است.

 

 اشکان خطیبی و همسرش

 

خطیبی، علاوه بر هنر بازیگری در عالم خوانندگی و نوازندگی هم دستی بر آتش دارد و کار ترجمه نیز می‌کند.

بر خلاف تصور عموم، خطیبی بازیگری را از سینما آغاز کرد. او در سال 77 فیلمی به نام «دفتری از آسمان» بازی کرد که پخش نشد و بعد از آن تئاتر حرفه‌ای را آغاز کرد.

به گفته خودش؛ در انتخاب نقش‌هایش در سینما سختگیر‌تر است؛ چون هنوز سینما برایش جایگاه خاصی دارد. سینما برای این هنرمند از یکسری چارچوب‌ها و استانداردهای خاص برخوردار است.

  

اشکان خطیبی و همسرش

 

ورود اشکان خطیبی به دنیای موسیقی

اشکان خطیبی، از همان سال ابتدایی ورود به دانشگاه جذب دوستان موزیسین خود شد. به طوری که دو سال پس از ورود به دانشگاه یعنی سال 77 گروه موسیقی را تشکیل داد و خیلی جدی‌تر از تئاتر، موسیقی کار کرد. در آن سال‌ها تعداد گروه های موسیقی خیلی کم بود. یکسری گروه‌ها موسیقی خارجی کار می‌کردند و تنها گروه موسیقی پاپ گروه «آریان» بود.

 

اشکان خطیبی و همسرش

 

عکس اشکان خطیبی و همسرش

در بهمن ماه 1395، اشکان خطیبی با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد با آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر ازدواج کرده است. آناهیتا درگاهی در یک اثر سینمایی به کارگردانی فرزاد موتمن بازی کرده است. حرفه اصلی او نقاشی است. درگاهی تا به حال سه نمایشگاه در کاخ نیاوران برپا کرده است.

  

اشکان خطیبی و همسرش

 

این روزها اشکان خطیبی به عنوان مربی در مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه حضور دارد.

 

انتهای پیام/

 

همسر اشکان خطیبی کیست؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اشکان خطیبی واقعا در مربی گری خود در خندانه شو نشان داد انسان بسیار حرفه ایی و با وجدانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
همسر قبلی پسر علی پروین بود
آخرین اخبار