اصفهان؛

اطعام 56 هزار مددجو بر سفره مهربانی خیران اصفهانی

بیش از 56 هزار 574 نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اهداف این نهاد در برگزاری سفره های مهربانی و سفره های ایتام در طول ماه مبارک رمضان ، گفت: بیش از 56هزار574 نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد با در ماه مبارک رمضان اطعام شدند.

حمیدرضا شیران با اشاره به توزیع بیش از 41 هزار436 سبد کالا در قالب طرح اطعام و توشه برکت در بین خانواده های تحت حمایت گفت: برای تامین این سبدهای کالا بیش از 281 میلیون و 121 هزار ریال کمک های مردمی جمع آوری و هزینه شده است.
مدیر کل کمیته اصفهان هدف از توزیع سبد کالا در بین نیازمندان را کمک به معیشت و وضعیت اقتصادی خانواده های تحت حمایت دانست و افزود: دستگیری از نیازمندان در شرایط مختلف با حفظ کرامت انسانی آنها از رسالت های این نهاد است .

وی با بیان اینکه مردم و خیران این استان اصفهان در ماه رمضان بیش از 80میلیارد ریال در سرفصل های مختلف به نیازمندان کمک کرده اند، افزود: از این مبلغ حدود 28میلیارد ریال غیرنقدی وبیش از 52 میلیارد ریال به صورت نقدی بوده است.

شیران با تقدیرازهمراهی خیران در به ثمر رسیدن برنامه های این نهاد اذعان داشت:حفظ، نگداشت و بالا بردن این روحیه همکاری و تعاون در جامعه از اهداف اصلی کمیته امداد است .

شیران با اشاره به اینکه این نهاد همچنان به کمک های مردمی نیازمند است به روش های نوین پرداخت اشاره کرد و افزود: نیکوکاران می توانند کمک های خود را ازطریق تلفن همراه یا سامانه ussd و شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت مجازی ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اطعام 56 هزار مددجو بر سفره مهربانی خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.