آیت‌الله صافی گلپایگانی:

رسانه‌ها برای پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی دشمنان تلاش کنند/ رادیو معارف به شبهات پاسخ دهد

یکی از مراجع تقلید با اشاره به وجود فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زده می‌شود گفت: همه در مقابل این شبهات مسوول هستیم و رادیو معارف نیز به عنوان رسانه‌ای دینی باید به این شبهات پاسخ دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار با مدیر و مسوولان شبکه رادیویی معارف وجود این رادیو را یک خیر کثیر در میان نظام رسانه‌ای کشور دانست و تاکید کرد: برنامه‌های رادیو معارف باید مردم را به دین و مکتب اهل‌بیت(ع) خوش بین کند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار که در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و سالروز تأسیس شبکه رادیویی معارف انجام شد، با ابراز خرسندی از برنامه‌های رادیو معارف، این رادیو را رسانه‌ای پر منفعت برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تببین آموزه‌های دین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت(ع) کاری بسیار باارزش و موجب افتخار است و یک ساعت کار در آن ثواب فراوانی دارد که قابل شمارش نیست.

وی با بیان این مطلب که رادیو معارف یک فرصت مغتنم برای مردم و یک توفیق بزرگ برای دست اندرکاران آن است تصریح کرد: معارف اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت معارفی ناب و اصیل است که رسانه‌ها و بخصوص رادیو معارف باید آن را به همه دنیا عرضه کند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی فقدان موسیقی سازی در رادیو معارف را ویژگی ارزشمند این رسانه دینی برشمرد و با تاکید بر تکرار آموزه‌ها و اعتقادات دینی در هر جایگاه و مناسبتی گفت: رادیو معارف جایگاه بسیار مناسبی برای تبیین اعتقادات و اخلاقیات است.

این مرجع تقلید با اشاره به وجود فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زده می‌شود تاکید کرد: همه در مقابل این شبهات مسوول هستیم و رادیو معارف نیز به عنوان رسانه‌ای دینی باید به این شبهات پاسخ دهد.

انتهای پیام/پ

 

فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار