نخستین کارگروه حقوقی و قضایی فدراسیون فوتبال برگزار شد

نخستین کارگروه حقوقی و قضایی فدراسیون فوتبال به ریاست مهدی تاج برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،نخستین کارگروه حقوقی و قضایی فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج(رئیس فدراسیون) محمدرضا ساکت( سرپرست دبیر کلی فدراسیون) حیدر بهاروند(رئیس سازمان لیگ برتر) مرتضی تورک(رئیس کمیته اخلاق) اسماعیل حسن زاده(رئیس کمیته انضباطی) روزبه وثوق احمدی(رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان) علیرضا صالحی (رئیس کمیته استیناف) صفی الله فغان پور(مسئول حقوقی فدراسیون) و پریا شهریاری(معاون اجرایی دبیر کل) برگزار شد.

این نشست به منظور هماهنگی سیاستهای فدراسیون و ایجاد هم افزایی و ارتقا اقدامات مختلف در زمینه مسائل انضباطی، استیناف، تعیین وضعیت بازیکنان، اخلاق و دیگر بخش های مختلف برگزار شد.

اعضا در جلسه فوق به بررسی الزام AFC که تا 30 آگوست(8 شهریور ماه) مهلت داده تا وضعیت مالی و تراز باشگاه ها مشخص شود، پرداختند.

همچنین در ادامه این نشست در خصوص پرونده های باشگاه ها در مبادی بین المللی، ارائه راهکارهای گوناگون در بخش های اجرایی و پیشبرد امور انضباطی، نظارت بر مسابقات و هم اندیشی بین روسای ذیربط کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد تا جلسات به صورت سازمان یافته با هدف همگرایی در بخش حقوقی و قضایی فدراسیون فوتبال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

بررسی بدهکاری باشگاه های ایرانی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار