رحمان:اگر مربیان اجازه بدهند رکورد شکنی می کنم

رکورددار پارالمپیک گفت: منتظر تصمیم سرمربی و رییس انجمن فدراسیون وزنه‌برداری هستم که اجازه رکورد شکنی به من در مسابقات قهرمانی کشوری را می هند یا خیر.

رحمان:اگر مربیان اجازه بدهند رکورد شکنی می کنمسیامند رحمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد قهرمانی حامد رضی پور در مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور اظهار داشت:این قهرمانی را به حامد رضی پور تبریک می گویم و امیدوارم در مسابقات جهانی هم خوب بدرخشد.با توجه به اینکه قرار است چند روز دیگر عازم ژاپن شوم بیشتر تمرکزم روی مسابقات جهانی مکزیک است.

او درباره آینده وزنه برداری پارالمپیکی کشورمان ادامه داد:وزنه برداران خوبی در تیم ملی حضور دارند و انشاالله تا المپیک 2020 تمام این بچه ها به اوج آمادگی خود برسند.از الان بیشتر این نفرات تمرینات شان را برای حضور در مسابقات پیش رو آغاز کرده اند. بنا به درخواست مسئولان کشور ژاپن برای انجام تدارکات لازم برای بازی‌های 2020 ریو و همچنین جهت بازی در رسانه‌های خبری توکیو 31 تیر ماه عازم این کشور می‌شوم.

دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک در مورد رکورد شکنی مجید فرزین در مسابقات قهرمانی کشور گفت:مجید فرزین یکی از وزنه برداری خوب کشورمان است که امیدوارم در المپیک 2020 هم بتواند رکوردی خوب و قابل توجه از خود ثبت کند.انشاالله من هم در کنار او بتوانم یک مدال خوب برای کشورم کسب کنم.

رحمان در پایان درباره رکوردشکنی خود در مسابقات امروز در دسته 107 + کیلوگرم گفت‌: اگر مربیان صلاح بدانند قطعا این کار را انجام خواهم داد. منتظر تصمیم سرمربی و رییس انجمن فدراسیون وزنه‌برداری هستم که اجازه رکورد شکنی به من در مسابقات قهرمانی کشوری را می دهند یا خیر.

انتهای پیام/

رحمان:31 تیر عازم ژاپن می شوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار