مشهد؛

برپایی نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران"

نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران" و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد محمد علیمحمدی مدیر حوزه ریاست نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت:: مجموعه مدیریت شهری و نمایشگاه بین المللی مشهد برای دومین سال متوالی، برپایی نمایشگاهی برای ارائه کالا‌های کاملا ایرانی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در سال گذشته، نخستین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی با عنوان "خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی" در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شد که خوشبختانه شاهد استقبال تولیدکنندگان و مردم از این نمایشگاه بودیم و نتایج ثمربخشی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت: صنایع دستی و سوغات، کالای خواب، منسوجات و فرش و مبلمان از جمله کالا‌های ارائه شده در این نمایشگاه است، همچنین بخشی ویژه مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است تا تولیدکنندگان این بخش نیز بتوانند محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

علیمحمدی گفت: این نمایشگاه از ۵ تا ۹ مرداد ماه به مدت شش روز و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح
 
 

برپایی نخستین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی با عنوان "خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.