تبعیض فدراسیون فوتبال، از وین تا بیشکک

تیم ملی امید ایران با امکانات کمی عازم رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی امید ایران درحالی برای برگزاری رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا عازم بیشکک قرقیزستان شده که در کنار در اختیار نداشتن برخی از بازیکنان کلید ی خود،  از لحاظ امکانات هم در این سفر با مشکلات مختلفی مواجه است.

تمرینات تیم ملی امید در قرقیزستان در زمینی بی کیفیت برگزار می شود که این امر منجر به اعتراض مسئولان تیم کشورمان شده است اما نکته جالب اینجاست که شاگردان امیرحسین پیروانی قرار است برخلاف جام جهانی جوانان، از لباس های تولیدی دیگری به جای آدیداس استفاده کنند. بدون شک همین موضوع تفاوت دیدگاه مسئولان فدراسیون فوتبال به تیم های بزرگسالان و پایه را به اثبات می رساند.شنیده می شود در انبار فدراسیون فوتبال لباس های تولیدی آدیداس به میزان کافی وجود داشته و تیم امید در چنین وضعیتی از لباس های یک  تولیدی داخلی در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده می کند.

البته فدراسیون فوتبال با اهدای هندزفری، فلش و چراغ قوه به بازیکنان تیم امید در مراسم بدرقه این تیم به قرقیزستان شاهکار بزرگی خلق کرد که تا مدت ها از یاد فوتبالدوستان نمی رود.

تبعیض فدراسیون فوتبال از وین تا بیشکک

 

تبعیض فدراسیون فوتبال از وین تا بیشکک

صفی الله فغان پور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای تیم مذاکره کننده این فدراسیون با شرکت آدیداس، درباره دلیل استفاده تیم امید از لباس های تولیدی جدیدی به جای آدیداس گفت: از لحاظ حقوقی مشکل خاصی در روند مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس وجود ندارد و آخرین مراحل تنظیم قرارداد را طی می کنیم.

او ادامه داد: بلافاصله پس از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس، تمام تیم های ملی ایران از لباس های تولیدی این شرکت استفاده می کنند.  مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا تیم امید در مسابقات مقدماتی با لباس های دیگری به میدان رود اما  قطعا در مرحله نهایی رقابت های زیر 23 سال قطعا از لباس های آدیداس استفاده می شود.

فغان پور در پایان خاطرنشان کرد: از نظر فدراسیون فوتبال قرارداد با آدیداس نهایی شده و نمایندگان این شرکت به دقت پیشنهادات را بررسی کرده اند و به زودی با آدیداس قرارداد می بندیم.

انتهای پیام/

مراحل پایانی عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار