اصفهان؛

رونمایی از کتاب "منظومه خاک و خون" در کتابخانه مرکزی

کتاب "منظومه خاک و خون" با موضوع شرح حماسه فتح خرمشهر، روز یکشنبه اول مردادماه در کتابخانه مرکزی رونمایی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، آیین رونمایی از کتاب و لوح فشرده "منظومه خاک و خون" در روز یکشنبه اول مرداد ماه ساعت 10 صبح در محل سالن همایش های کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
"منظومه خاک و خون" شرح دلاوری ها و ازخودگذشتگی های فرزندان غیور ایران زمین در دفاع از خرمشهر و همچنین آزادسازی این شهر از لوث وجود دشمن متجاوز است که در قالب مثنوی حماسی توسط "پیمان کلانتر معتمدی" به نظم آمده و از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان رونمایی خواهد شد.
 
سراینده این اثر براین باور است که با وجود انتشار کتب بسیاری در قالب نثر و نظم با موضوع "حماسه فتح خرمشهر"  شرح این رویداد سترگ در قالب مثنوی حماسی در ادبیات دفاع مقدس کم نظیر بوده و ازاین رو در تنظیم این اثر قلم به دست گرفته است.
آثار دیگری نظیر منظومه کورش هخامنشی و دو دفتر از مجموعه پنج جلدی منظومه اصفهان از جمله آثار این شاعر است که پیش از این به طبع رسیده و مجموعه سه جلدی منظومه شکوه ایرانیان را نیز در آستانه چاپ دارد.
 
گفتنی است؛ ورود عموم شهروندان به اين برنامه آزاد و رایگان بوده که علاقه مندان می توانند روز یکشنبه به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار