اصفهان؛

گوشت وارداتی 32 هزار توماني به بازار آمد

به منظور تنظيم بازار گوشت قرمز و حفظ توان مصرف¬‌كنندگان واردات گوشت گرم از كشورهای ديگر هم‌چون ارمنستان انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس اتحاديه گوشت قرمز اصفهان به عرضه گوشت وارداتی در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار گوشت قرمز و حفظ توان مصرف­‌کنندگان، اقدام به واردات گوشت گرم از کشورهای دیگر همچون ارمنستان شده است.

رضا انصاری گفت: واردات این گوشت تحت نظارت کامل صورت گرفته است و قیمت 32 هزار تومان به ازای هر کیلو گوشت برای عرضه در سطح خرد در نظر گرفته شده است که در فروشگاه­‌های زنجیره­ای و مراکز فروش معتبر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه گوشت گوسفندی با دنبه در حال حاضر در قیمت 38 هزار تومان در سطح شهر عرضه می­‌شود، گفت: قیمت‌­های فعلی گوشت در استان اصفهان پایین­‌تر از سایر استان­‌ها بوده و ارزان­‌تر به دست مردم می‌رسد.

انصاری تصریح کرد:مهم­ترین دلایلی که به افزایش قیمت گوشت در ماه­‌های اخیر منجر شده است، افزایش قیمت خوراک دام و خشک‌سالی‌های پیاپی بوده که انگیزه دامداران را برای پرورش دام پایین آورده است.

انصاری در همین رابطه خاطر نشان کرد: قبل از عرضه گوشت در سطح شهر، مرحله پیش سرمایش بر روی این محصول انجام می‌شود و هیچ­‌گونه آلودگی از بابت تب کریمه کنگو در این گوشت‌­ها وجود ندارد.

در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی بدون دنبه در اصفهان به 40 هزار و 500 تومان رسیده است و بر اساس آخرین تغییرات قیمتی، ماهیچه و ران گوسفندی نیز در قیمت 41 هزار و 500 تومان عرضه می­‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.