پیشگوی مراکشی: بشار اسد پیروز می‌شود و داعش به خیابان‌های عربستان می‌رسد

یک پیشگوی مراکشی اعلام کرد بشار اسد در جنگ سوریه پیروز می‌شود؛ اما جنگی دیگر در کشورهای حاشیه خلیج فارس شکل خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، یک ستاره شناس مراکشی در جدیدترین پیشگویی خود اعلام کرده بشار اسد در جنگ سوریه پیروز خواهد شد؛ اما جنگی بزرگ در کشورهای حاشیه خلیج فارس بوقوع خواهد پیوست که شراره های آن از قطر آغاز شده و به سعودی ها خواهد رسید.

علی عبدالرحمن العیس، ستاره شناس مراکشی همچنین در جدیدترین پیشگویی خود اعلام کرده داعش به شکل غیرمنتظره ای در خیابانهای عربستان ظاهر می شود و این مسأله سبب شگفتی و ایجاد این پرسش در رسانه های عربی و جهانی خواهد شد که داعش از کجا آمد؟ و کی و چگونه؟

این ستاره شناس مراکشی در گفتگو با شبکه «المغاربیة» گفت: نقشه آسمان و تغییر مواضع ستارگان جنگ، نشان از پایان خونریزی در سوریه و انتقال آن به کشورهای دیگر دارد. وی گفت: جنگ در سوریه با پیروزی بشار اسد به پایان خواهد رسید.

این پیشگوی مراکشی همچنین پیش بینی کرد شکاف ها جامعه عربستان را درخواهد نوردید و این کشور را به قبایلی رقیب تبدیل می کند که هرکدام با امیر خود بیعت می کند. همچنین ظهور داعش اوضاع را به حمامی از خون تبدیل می کند.

وی درباره سوریه نیز گفت: سوریه از اول زمستان شاهد تنش زدایی و بهبودی همه جانبه خواهد بود؛ بطوری که ورزش و تئاتر و هنر جای جنگ را در این کشور می گیرد.

این ستاره شناس مراکشی در ادامه تصریح کرد: سوریه، پاریس شرق خواهد شد و بشار اسد تصمیمات مهمی در خصوص بالابردن سقف آزادی ها اتخاذ و آزادی مطبوعات را تقویت خواهد کرد؛ مسأله ای که سبب خواهد شد سوریه تبدیل به دولت قانون گرایی شود که دیگر کشورها از آن تقلید می کنند.

علی عبدالرحمن العیس همچنین اعلام کرد دولت لبنان از سوریه درخواست کمک خواهد کرد و سوریه به این درخواست پاسخ داده و لبنان را از توطئه ای بزرگ که علیه آن در جریان است، رهایی خواهد بخشید.

انتهای پیام/

 

پیشگویی‌ها در خصوص پایان جنگ در سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر داعش پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
آخرین اخبار