غواص شهید رخ نمایان کرد/دیدار مادر و فرزند پس از ۳۲ سال چشم‌انتظاری

مادر شهید غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) از شهیدان عملیات کربلای ۴ پس از ۳۲ سال انتظار به دیدار فرزندش آمد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از سال‌ها غربت و بی‌نشانی پیکر پاک 4 تن از شهدای دفاع مقدس خوزستان شناسایی شد و به دامان خانواده‌ها بازگشت.

یکی از شهدای جاویدالاثر غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) فرزند محمدمهدی از رزمندگان اهوازی است که در 4 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و پیکر مطهرش تا کنون به وطن بازنگشته بود.

پیکر مطهر این دلیرمرد خوزستانی که در 18 دی ماه سال 1346 در اهواز دیده به جهان گشود در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص تفحص شد و از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به زادگاهش انتقال یافت.

پس از برگزاری آئین استقبال پیکر مطهر این شهید به‌همراه 16 شهید دیگر به معراج شهدای اهواز منتقل شد و هم‌اکنون در آنجا حضور دارند.

مادر غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) از شهدای جاویدالاثر اهوازی عملیات کربلای 4 با حضور در معراج شهدای اهواز پس از 32 سال چشم‌انتظاری با فرزندش دیدار کرد و تابوتش را در آغوش کشید.

پیکر پاک غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) همراه با 16 شهید دیگر هم‌اکنون در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه‌راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر 2 جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی حضور دارد و اقشار مختلف به زیارتش می‌آیند.

انتهای پیام/پ

 

بازگشت پیکر مطهر 4 شهید دفاع مقدس به خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۶
کجایید ای شهيدان خدایی
مادرم طلب صبر کنم که خودت 32 سال اسطوره صابران بودی از خداوند متعال علو درجات را برای خودت و نور چشمانت خواهانم دستم به دامان پاکت شفاعت ما هم نزد
بی بی زهرا بنما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا رحمتش كنه و با سيدالشهداء ع محشور گردد.آمين