بجنورد؛

اجرای 500 برنامه محوری فرهنگی همزمان با دهه کرامت

500 برنامه محوری فرهنگی همزمان با دهه کرامت در استان اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 10 اثر نمایشی برتربا موضوع سیره و سبک زندگی امام رضا (ع) در قالب دوازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد و شهرستان های استان اجرا می شود.

وی همچنین برگزاری شب شعر با حضور شاعرانی از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، همایش روز دختر، اعزام کسانی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس مشرف نشدند، حضور خدّام رضوی در استان و برگزاری برنامه های شاد و مفرح در 341 کانون فرهنگی هنری مساجد را از دیگربرنامه های این دهه عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانوهای فرهنگی و هنری مساجد استان نیز از برگزاری جشن های مردمی در مساجد استان خبر داد و گفت: افتتاح کتابخانه ای به نام "حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)" و تجهیز کانون های مساجد در شهر ها و روستاها به ارزش 200میلیون تومان از دیگر برنامه های این دهه است.

هاشم شیرازیان شعار این دهه را "در شادی ائمه شاد باشیم" عنوان کرد و افزود: برنامه ده شب ده مسجد، همایش بانوان در سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، عیادت از بیماران، اعطای هدایای سه میلیون ریالی به 450 زوج در آستانه ازدواج، کمک هزینه های درمانی 100 میلیون ریالی به 10 زوج نابارور و توزیع 150بسته غذایی بین خانواده های محروم از دیگر برنامه های اجرایی دهه کرامت است.  

انتهای پیام/ط

تشریح برنامه های دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.