سرهنگ بخشنده خبر داد

دستگیری توزیع کننده حرفه‌ای موادمخدر جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده حرفه‌ای جنوب تهران در منطقه شوش خبر داد.

دستگیری توزیع کننده حرفه‌ای موادمخدر جنوب تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به دستگیری یک موادفروش حرفه‌ای در جنوب تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های واصله و انجام تحقیقات اولیه، ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جریان فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در جنوب تهران قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پس از این تحقیقات مشخص شد فردی به نام «م» که یکی از توزیع کنندگان حرفه‌ای مواد مخدر است، دست به تهیه و توزیع مواد مخدر در جنوب تهران زده و فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: با توجه به اقدامات اطلاعاتی انجام شده و نتیجه تحقیقات، مقام قضایی دستور دستگیری و بازرسی از محل اختفای این قاچاقچی مواد مخدر را صادر کرد و با توجه به فرمان صادره، تیم عملیاتی پایگاه ششم، برای دستگیری این متهم وارد عمل شدند.

وی گفت: پس از اعزام تیم عملیاتی و زیر نظر داشتن محل اختفای وی و گشتزنی و تعقیب و مراقبت محل تردد این متهم، سرانجام ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری این متهم شدند.

بخشنده خاطرنشان کرد:‌ به دنبال این عملیات، همکاران ما موفق شدند علاوه بر دستگیری متهم، حدود 20 کیلوگرم حشیش را از مخفیگاه وی که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/

کشف 20 کیلوگرم حشیش از مخفیگاه متهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید اعدام شه درس عبرتی برای دیگران شه
آخرین اخبار