اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در مازندران

رئیس پلیس راه نیروی انتظامی مازندران اعلام کرد :محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 امروزآغاز و تا ساعت شش صبح روز شنبه سی و یکم تیرماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 28 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 31 تیرماه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی بیان داشت: در محور هراز تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است .

قدمی ادامه داد: در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ساعت 24 روز جمعه 30 تیرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

منبع: ایرنا

انتها ی پیام/س

آغاز محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.