کرمانشاه؛

تعطیلی کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمپ کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و پلمب کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد خبر داد و گفت: چند نفر از معتادان حاضر در این کمپ به دلیل ضرب و جرح توسط متصدیان، از مسئولان آن شکایت کرده اند.

سرهنگ "رضا شیرزادی" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گفت: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در محدوده جاده سنندج با خبر شدند و برخورد با آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه متصدیان کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، اظهار کرد: عوامل انتظامی ۲۰ معتاد حاضر در این مجموعه را به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه معتادان حاضر در این کمپ توسط متصدیان ضرب و جرح می‌شدند، گفت: چند نفر از معتادان حاضر در این کمپ به دلیل ضرب و جرح از مسئولان آن شکایت کردند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت‌های خرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: جمع آوری این افراد تاثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت‌ها دارد.

 

انتهای پیام/پ

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار