واکنش سایت AFC به پیروزی امیدهای ایران مقابل قرقیزستان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروزی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان مقابل قرقیزستان را پیروزی حیاتی توصیف کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 امروز(چهار شنبه) در نخستین بازی گروه اول رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا به مصاف قرقیزستان رفت و موفق شد تیم میزبان را 2-1 شکست دهد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به این بازی اختصاص داشت،این برد را «پیروزی حیاتی» توصیف کرد.
سایت ای اف سی نوشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیروزی 2-1 مقابل قرقیزستان میزبان در روز چهارشنبه به عنوان صدرنشین زودهنگام گروه A در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 شناخته شد.
با توجه به اینکه علی قلی زاده خیلی زود روی دروازه حریف خطر ساز شد، ایران خطرناک تر به نظر می رسید، با این حال این قرقیزستان بود که پیش افتاد، رومن لوچنکوف دقیقه  11 میزبان را پیش انداخت و موجب شادی هواداران شد.
با این وجود قرار نبود ایران شکست بخورد، و فقط سه دقیقه بعد رضا شکاری گل تساوی را به ثمر رساند.

ایرانیان همچنان به فشار خود ادامه دادند و مزد تلاش های خود را گرفتند، زمانی که قلی زاده در دقیقه 42 ایران را پیش انداخت .لحظاتی بعد عسکربک سالیف از قرقیزستان، پس از دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

با توجه به این که در نیمه دوم فرصت گلزنی معدودی به وجود آمد، ایران آرامش و خونسردی خود را حفظ کرد تا یک پیروزی حیاتی را به دست آورد و به صدر «جدول سه تیمی» که شامل عمان نیز می شود، برسد.
انتهای پیام/

بازتاب پیروزی امیدهای ایران در سایت AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.