حضرتی در تشریح دیدار فراکسیون امید با رئیس جمهور:

فراکسیون امید به دنبال سهم‌خواهی در کابینه دوازدهم نیست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فراکسیون امید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کرد که به دنبال سهم خواهی در کابینه نیست.

فراکسیون امید به دنبال سهم‌خواهی در کابینه نیست/درخواست از روحانی برای تعامل بیشتر با نمایندگان و احزابالیاس حضرتی عضو فراکسیون امید در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری دیدار تعدادی از اعضای فراکسیون متبوع خود با رئیس جمهور طی امشب خبر داد.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون در این نشست ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی به دلیل انتخاب مجدد، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: در ادامه جلسه گزارشی از فعالیت های دوران انتخابات و ستادهای انتخاباتی نمایندگان و اقوام به رئیس جمهور داده شد.

حضرتی اظهار داشت: ما در تمام سخنان خود تاکید کردیم که به دنبال سهم خواهی و شخص خاصی در کابینه دوازدهم نیستیم بلکه به دنبال تشکیل یک کابینه کارآمد هستیم؛ کابینه کارآمدی که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم و نیازهای کشور باشد.

درخواست از روحانی برای تعامل بیشتر با نمایندگان و احزاب

عضو کمیته تعامل بررسی وزرا تاکید کرد: فراکسیون امید از رئیس جمهور خواست که کابینه دوازدهم متشکل از افرادی با انگیزه قوی برای خدمت، تخصص و توانایی کافی و همچنین برخوردار از سلامت و انرژی خوب سنی باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: در جلسه امشب از روحانی خواسته شد تا تعاملش را با فراکسیون ها، احزاب، رسانه ها و ... بیشتر کرده و خود را محدود و محصور به چند نفر از اعضای دفتر نکند.

حضرتی با اشاره به اعضای حاضر در جلسه امشب خاطرنشان کرد: عارف رئیس فراکسیون امید، مطهری نایب رئیس دوم مجلس، تابش، کواکبیان، وکیلی، حسین زاده، خانم سعیدی و صادقی به همراه بنده در این نشست حضور داشتیم.

انتهای پیام/

دیدار فراکسیون امید با روحانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار