ورود اولین محموله هواپیمای آموزشی پاکستان به قطر

وزارت دفاع قطر از ورود اولین محموله هواپیماهای آموزشی پاکستان سوپر موشک به دوحه خبر داد.

ورود اولین محموله هواپیمای آموزشی پاکستان به قطربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع قطر چهارشنبه از ورود اولین محموله هواپیماهای آموزشی پاکستان موسوم به "سوپر موشک" به دوحه خبر داد.

بر این اساس، نیروهای مسلح قطر به همین مناسبت جشنی با حضور سرلشکرستاد "احمد بن ابراهیم مالکی" معاون فرمانده نیروی هوایی و هیات عالی رتبه پاکستان متشکل از افسرانی از نیروی هوایی برگزار کردند.

سرتیپ ستاد "سلام حمد عقیل النابت" رییس دانشکده صنعت هواپیمایی، بر اهمیت ورود نخستین محموله از هواپیماهای سوپر موشک که بر کیفیت ناوگان هواپیماهای آموزشی در دانشکده خواهد افزود، تاکید کرد.

قرار است هواپیماهای سوپرموشک پاکستان برای آموزش خلبانان در دانشکده به کار رود. این هواپیماها سبک وزن هستند و در عملیات آموزشی اولیه و اصلی بکار می روند و علاوه بر این پروازهای نمایشی و پروازهای شبانه هم خواهند داشت.

هواپیماهای سوپر موشک ساخت مجتمع هوانوردی پاکستان است. عرض بالهای آن بالغ بر 8.85 متر و طول آنها 7.15 متر است. و حداکثر سرعت این هواپیماها نیز بالغ بر 268 کیلومتر در ساعت است.

یادآور می شود قرارداد خرید این هواپیماها در ماه ژوئیه 2016 امضا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hkjjk
۱۹:۴۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
قبلا بهشون سوپر مشتاق میگفتن جدید شده اسمشون سوپر موشک
آخرین اخبار