اردبیل؛

رهاسازی 130 هزار قطعه بچه ماهی در سد ملااحمد اردبیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: ۱۳۰ هزار قطعه بچه ماهی در سد ملا احمد اردبیل رهاسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میر آرمان واعظی، مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: با توجه به شروع فصل پرورش ماهی 130 هزار قطعه بچه ماهی در سد  ملا احمد اردبیل رهاسازی شد و تا شهریور ماه امسال ماهی در قفس‌ها نیز رهاسازی شده و پرورش ماهی در قفس انجام خواهد شد که تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی گفت: در حال حاضر ایجاد مزارع جدید و افزایش تولید یکی از مهم‌ترین شیلات استان است که خوشبختانه با روند مناسبی ادامه دارد و امیدواریم با اقدامات انجام یافته هر چه سریع‌تر به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه پرورش ماهی در قفس نیز برای نخستین بار در استان اردبیل محقق شده که به طور حتم اجرای این طرح می‌تواند ما را در رابطه با دستیابی با اهداف مورد نظر رهنمون شود و برای توسعه بخش شیلات استان بسیار تاثیرگذار باشد.

میرواعظی بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف اقتصاد مقاومتی می‌توان به پرورش ماهی در قفس و پن اشاره کرد که در حال حاضر در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام یافته و امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم و پرورش ماهی را در استان به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی تصریح کرد: احداث دو واحد پرورشی نیز در سطح استان در دستور کار قرار داده شده که به طور حتم با افتتاح این دو واحد پرورشی ماهی حدود صد تن ماهی تولید خواهد شد که به طور حتم در تحقق اهداف مورد نظر نقش مهمی خواهد داشت و امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

انتهای پیام/ح

ایجاد مزارع جدید و افزایش تولید یکی از مهم‌ترین اهداف شیلات استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.