اردبیل؛

رونمایی از پوستر مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: پوستر مسابقات والیبال انتخابی جهان در گروه A آسیا به میزبانی استان اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی به حضور تیم های ملی والیبال ایران، کره جنوبی، چین، قزاقستان و قطر اشاره کرد و گفت: از قاره آسیا ۱۰ تیم در این رقابت ها حضور دارند که پنج تیم در استرالیا رقابت کردند.

به گفته رئیس هیئت والیبال استان دو تیم در این رقابت‌ها به مسابقات جهانی راه خواهند یافت و این مسابقات در سطح بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

فلاحی با تأکید به اینکه استان اردبیل در مسابقات والیبال امیدهای آسیا توانست به شکل شایسته‌ای میزبان رقابت‌ها باشد، اضافه کرد: بر همین اساس نه تنها فدراسیون والیبال بلکه کنفدراسیون آسیا نیز با میزبانی اردبیل موافقت کرده‌اند.

وی افزود: به تعبیر مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، نظم و انضباط برگزاری مسابقات والیبال در اردبیل حتی از پایتخت نیز مطلوب‌تر بوده و حضور تماشاگران از دقیقه صفر تا ۱۰۰ یکی از دلایل قهرمانی تیم والیبال امید ایران بود.

رئیس هیئت والیبال استان تأکید کرد: به دلیل اعتراضاتی که در پوستر مسابقات والیبال امیدهای آسیا مطرح شده بود، پوستر مسابقات انتخابی جهان با حساسیت بیشتری طراحی و در سایت فدراسیون والیبال ایران رونمایی شده است.

 

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.